Consiliul Județean Prahova a scos la licitație în SICAP un contract de 604 milioane lei pentru construcția variantei ocolitoare Azuga – Bușteni, un segment de 9 kilometri care să facă descărcarea din A3 și care este finanțat prin POR 2021 – 2027. Aici apar, de obicei, cele mai multe ambuteiaje în drumul dinspre București pe Valea Prahovei. De altfel, acest lucru îl spune și CJ Prahova, în motivarea achiziției, precizând că această variantă ocolitoare ar reduce considerabil timpul de deplasare către munte, dincolo de dezvoltarea urbanistică locală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lucrările presupun construcția părții carosabile, 1 semitunel, 1 viaduct, 11 poduri peste râul Prahova, 2 pasaje subterane, 2 pasaje supraterane, intersecții simple cu străzile locale și giratorii la intersecția cu DN1, lucrări de apărări de maluri, terasamente și de consolidare versanți.

„Traseul propus pentru varianta ocolitoare are lungime totală de 9,434 km astfel: Segmentul I – Lungime: 1,600 Km; Localizare: extravilan, început segment: km 0+000 (intersecție cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Sinaia şi Poiana Ţapului – DN1, km. 127+600); Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zonă mediană pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea în folosință a acestui segment se recomandă reconfigurarea fluxurilor de trafic, în așa fel încât să fie câte două benzi pe fiecare sens. Segmentul II – Lungime: 5,130 Km; Localizare: intravilan Bușteni, început segment: km 1+630 (ieşire din DN1, km. 128+300 prin dreapta), final segment: km 6+760 (ieşire din DN1, km. 133+500 prin dreapta);. Segmentul III – Lungime: 0,520 Km; Localizare: extravilan, începe la intersecția cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Buşteni şi Azuga – DN1, km. 133+550 prin dreapta; Acest segment va avea un traseu adiacent DN1, separat de acesta printr-o zonă mediană pe care se va amplasa parapet tip NewJersey. De la darea în folosință a acestui segment se recomandă reconfigurarea fluxurilor de trafic, în așa fel încât să fie câte două benzi pe fiecare sens. Segmentul IV – Lungime: 2,184 Km; Localizare: intravilan Azuga, început segment: km 7+250 (ieşire din DN1, km. 134+050 prin dreapta), final segment: km 9+434 (ieşire din DN1, km. 136+100 prin stânga)”, este descrierea detaliată a proiectului.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Contractul este pe 36 de luni, din care 6 luni proiectare iar execuția propriu-zisă, 30 de luni.

Ofertele se deschid în 31 iunie, departajarea lor se face în funcție de preț și de experiența echipei de proiect.