Compania de consultanţă în management şi tehnologie BearingPoint a promovat primul său Partener în România: Katharina Bota. Numirea sa subliniază succesul şi creşterea firmei, devenită unul dintre angajatorii apreciaţi din ţară.
Katharina Bota, 41, s-a alăturat BearingPoint în 2017. Ea a fost numită Director de Operaţiuni în România şi Republica Cehă în 2021, crescând echipa şi portofoliul companiei în ambele ţări, în toate cele şapte sedii. „Mă pasionează să sprijin oameni şi organizaţii şi aştept cu interes să consolidez şi mai mult modelul de livrare de servicii al BearingPoint, stimulând creşterea centrelor near şi offshore ale firmei. Voi continua să mă concentrez asupra sprijinirii clienţilor şi echipelor noastre dedicate să gestioneze eficient orice transformare digitală”, spune Bota. Înainte de a se alătura BearingPoint, Katharina Bota a ocupat diverse funcţii în industria media din Germania şi România. Ea este absolventă a Leipzig University şi s-a născut în Germania.
„Sunt încântat să anunţ numirea Katharinei ca Partener şi acţionar BearingPoint. Contribuţiile neîntrerupte ale regiunii NCE (România, Cehia, Portugalia şi India) la succesul BearingPoint din ultimii ani au fost semnificative. Katharina a îndeplinit un rol vital în sprijinirea firmei şi a regiunii să atingă nivelul superior, peste 1.100 de persoane contribuind şi ele la acest succes. Sunt încrezător că va folosi înţelegerea sa profundă a provocărilor pe care le aduce transformarea afacerilor pentru a duce şi mai departe dezvoltarea BearingPoint”, a declarat Christian Gurny, Lider Regional România, Republica Cehă, Portugalia şi India.
BearingPoint a deschis primul său sediu în România în anul 2007 şi în cei peste 15 ani de activitate a înregistrat o creştere constantă şi semnificativă. Compania are acum peste 900 de angajați români în centrele sale din Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Sibiu şi Timişoara.
Despre BearingPoint
BearingPoint este o companie independentă de consultanţă în management şi tehnologie, cu origini europene şi prezenţă la nivel global. Compania își desfășoară activitatea prin trei unităţi de business: Consultanţă, Produse şi Capital. Prima dintre ele include activitatea de consultanţă, punând accentul pe anumite sectoare. Unitatea „Produse” furnizează active digitale cu drepturi de proprietate intelectuală şi servicii gestionate pentru procesele vitale ale afacerii. Unitatea „Capital” furnizează servicii legate de fuziuni şi achiziţii (M&A) şi tranzacţii.
Printre clienţii BearingPoint se numără multe dintre companiile şi organizaţiile de top din întreaga lume. Reţeaua globală de consultanţă a firmei BearingPoint include peste 10.000 de specialişti şi sprijină clienţi din peste 70 de ţări, colaborând cu ei pentru a obţine succese măsurabile pe termen lung.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.bearingpoint.com/ro-ro/