Compania franceză Alstom și-a confirmat marți obiectivele pe termen scurt și mediu, după ce a raportat o creștere de 4,3% a veniturilor sale din trimestrul al doilea, ajutată de noile proiecte de sisteme feroviare din Filipine și România, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Alstom, care produce trenuri și sisteme de semnalizare pentru rețelele feroviare urbane și regionale, a declarat că a generat vânzări de 4,18 miliarde de euro în trimestrul al doilea.

Comenzile au scăzut cu 30,8%, la 3,875 miliarde de euro, în condițiile în care grupul semnase un contract istoric de aproape 2,5 miliarde de euro pentru o rețea germană în perioada similară a anului trecut.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Cu toate acestea, Alstom a semnat luni un contract de aproape 900 de milioane de euro cu asociația de transport a landului german Schleswig-Holstein pentru furnizarea a 40 de trenuri de mare capacitate Coradia Stream. Comanda include, de asemenea, un contract de întreținere a trenurilor pe 30 de ani.

De asemenea, producătorul trenurilor TGV din Franța a anunțat luni că va construi 50 de locomotive multisistem, în valoare de 260 de milioane de euro, pentru compania de leasing de vehicule feroviare Railpool.

“Mediul de piață rămâne pozitiv, cu o rezervă mare de oportunități în următorii trei ani”, a declarat directorul general Henri Poupart-Lafarge într-un comunicat.

Alstom a precizat că se așteaptă în continuare la o marjă de profit operațional ajustat (EBIT) de 6% și la un flux de numerar liber “semnificativ pozitiv” pentru cele douăsprezece luni până la sfârșitul lunii martie 2024.

În România, noile trenuri cumpărate de la Alstom – primele trenuri noi pe care Ministerul Transporturilor reușește să le cumpere în ultimii 20 de ani – vor începe să sosească în toamnă pentru teste și ar putea intra în circulație în decembrie.

Primul tren nou din comanda totală de 37 de unități a intrat în producție la Fabrica Alstom din Polonia la jumătatea lunii februarie a acestui an, a anunțat la vremea respectivă Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF), instituție din subordinea Ministerului Transporturilor.

Contractul pentru 20 de trenuri electrice de lung parcurs a fost semnat cu Alstom în martie 2022 cu o valoare de 1,3 miliarde lei, iar în septembrie a fost suplimentat cu încă 17 rame, valoarea totală fiind de 3,7 miliarde lei.