Natalie Thompson (32 de ani), în prezent în poziția de Head of Marketing and Communications la MBGD în Dubai, va prelua responsabilitatea de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu trimestrul al patrulea al anului 2023, potrivit unui comunicat de presă.
Aceasta o înlocuiește pe Amanda Zhang, numită recent în funcția de CEO & President, Mercedes-Benz Cars Malaysia & Head of Region, Mercedes-Benz Cars SEA II.
Potrivit comunicatului de presă, Natalie are o experiență de 12 ani în industria auto, ocupând diverse roluri de conducere în mai multe piețe. În 2014, s-a alăturat companiei Mercedes-Benz UK în echipa de Product Management. Începând cu 2016, activitatea sa la Mercedes-Benz a continuat în Orientul Mijlociu, în calitate de Product & Pricing Manager, înainte de a prelua conducerea echipei de Marketing și Comunicare. În 2022, ca parte a transformării Mercedes-Benz General Distributors, Natalie a jucat un rol esențial în dezvoltarea și implementarea Centrului de Excelență în Marketing GD în EMEA.
Până la instalarea oficială a lui Natalie în funcție, rolul va fi ocupat interimar de Radu Mocanu, Head of Sales Passenger Cars, Mercedes-Benz România, care face parte din companie de 9 ani și are o experiență vastă, de peste 21 de ani în industria auto.