Sectoarele de Fashion şi Electro-IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al preţurilor, reiese dintr-un raport întocmit de un start-up românesc specializat în monitorizarea tarifelor, potrivit raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a preţurilor PriceFlux.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform datelor PriceFlux, domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19% din total.

Tot pe nişa produselor monitorizate, în topul industriilor competitive se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Startup-ul românesc de analiză a preţurilor PriceFlux monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse, zilnic, şi lucrează cu magazine online din opt ţări europene.

Cu o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, compania îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.

Astfel, PriceFlux şi-a atins scopul de a se dezvolta regional şi a reuşit să atragă 31 de clienţi, distribuiţi în opt ţări distincte, printre care: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia.