Guvernul a aprobat înființarea și finanțarea, prin proiectul „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Național de Redresare și Reziliență, a unui call center național privind acordarea de beneficii sociale, potrivit unui comunicat de presă.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Înființarea acestui serviciu este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creșterea gradului de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială. Prin acest serviciu se asigură creșterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, ANPIS va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune”, transmite ministerul.
Pentru acest proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înființat prin alt proiect ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.