Producătorul turc Bozankaya va livra încă 17 tramvaie în Timișoara până la finalul anului 2024

Tramvai Timișoara

Producătorul turc de tramvaie Bozankaya semnează un contract cu municipalitatea din Timișoara pentru livrarea a încă 17 de tramvaie până la finalul anului 2024, potrivit unui comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform informării de presă,Cele 17 tramvaie vor avea o lungime de aproximativ 30 de metri, o capacitate de transport totală de 251 de locuri, podea 100% coborâtă și aer condiționat. Valoarea totală a achiziției este de aproximativ 33 milioane de Euro, respectiv 1,9 milioane de euro pentru fiecare tramvai.

Potrivit contractului, toate tramvaiele vor fi livrate la Timișoara până la sfârșitul anului 2024. Anterior, 18 dintre cele 21 de tramvaie specificate în contractul semnat în 2019 au circulat în Timișoara. Tramvaiele, achiziționate din fonduri europene prin PNRR nu vor mai avea culoarea mov, ci vor fi livrate în galben și negru.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Tramvaiele pot funcţiona autonom, pe baza bateriei, fără a fi conectate la reţeaua electrică, pe o distanţă de până la 70 de kilometri, fiind totodată şi cea mai mare performanță realizată până acum în istoria sistemelor de tranzit feroviar uşor”, se mai arată în comunicat.

Comentarii

  1. buna ziua! e greu sa te obisnuiesti sa scrii o data noua, cred ca voiati sa scrieti 2024 in titlul acestui articol, nu 2023.
    sa aveti un an cu spor!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.