O mare companie aeriană americană a declarat că se așteaptă să piardă bani în cele trei luni dintre ianuarie și martie din cauza blocării la sol a avioanelor Boeing 737 Max 9, conform BBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Administrația Federală a Aviației din SUA (FAA) a consemnat la sol 171 dintre acestea după ce o ușă nefolosită s-a desprins în timpul zborului.

United Airlines are în flotă 79 dintre aceste aeronave, mai multe decât orice alt transportator, urmat de Alaska Airlines.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Ambele companii aeriene au fost nevoite să anuleze sute de zboruri în această lună, pe măsură ce se efectuează inspecții.

United a declarat că se așteaptă ca avioanele să rămână la sol până pe 26 ianuarie, iar previziunile sale presupun că nu le va putea zbura deloc în această lună.

Problemele de la Boeing, care se confruntă în prezent cu investigații guvernamentale privind procesul său de fabricație, au îngreunat, de asemenea, eforturile United de a-și extinde flota.

Aceasta a avertizat marți investitorii că livrările a zeci de noi avioane Boeing, inclusiv 737 Max 9 și un Max 10 încă neaprobat, vor fi amânate.

Directorul executiv Scott Kirby a declarat analiștilor că firma nu și-a anulat comenzile cu Boeing, dar că ia în considerare alternative.

Într-un interviu acordat CNBC, el a numit ultima eșec la sol “picătura care a umplut paharul”.

Boeing se străduiește să restabilească încrederea de la accidentele fatale din 2018 și 2019 în care a fost implicată o altă versiune a avionului său 737 Max, care a dus la o consemnare la sol la nivel mondial timp de peste 18 luni. Probleme de fabricație mai mici au apărut în mod repetat de la reluarea producției.

Stan Deal, șeful diviziei de avioane comerciale de la Boeing, a declarat că firma și-a “dezamăgit” clienții și că îi “regretă profund pentru întreruperea semnificativă a activității lor, a angajaților și a pasagerilor”.
“Acționăm în baza unui plan cuprinzător pentru a repune în siguranță aceste avioane în funcțiune și pentru a ne îmbunătăți calitatea și performanțele de livrare”, a spus el.Zborul Alaska Airlines de la Portland (Oregon) la Ontario (California) ajunsese la 4.876 m (16.000 de metri) când a început coborârea de urgență, potrivit datelor de urmărire a zborului, după ce ușa nefolosită a ieșirii de urgență a explodat.Duminică, FAA a precizat că un alt model mai vechi de 737-900ER ar trebui, de asemenea, să fie inspectat, deoarece utilizează același design de ușă. United are 136 de astfel de avioane în flota sa.FAA nu a ordonat ca modelul mai vechi să fie oprit la sol în timp ce inspecțiile vizuale sunt efectuate de operatori.În urma incidentului, Boeing a declarat că va crește numărul inspecțiilor și va aduce un expert extern pentru a-și revizui procesele, printre alte măsuri.