Modernizare cu linie de tramvai pe Prelungirea Ghencea : Primăria Capitalei a prelungit până pe 20 februarie termenul pentru depunerea ofertelor la contractul de 330 milioane lei. Constructorii au avut 40 de solicitări pentru continuarea lucrărilor începute încă din 2019

Prelungirea Ghencea Lot 2

Primăria Capitalei a prelungit până pe 20 februarie termenul-limită pentru depunerea ofertelor la contractul de peste 330 de milioane lei pentru lucări de modenrizare și montare linie de tramvai pe bulevardul Prelungirea Ghencea, loturile 3 și 4. Contractul a fost lansat în licitație la începutul lunii decembrie, avea termen inițial pentru depunerea ofertelor 12 ianuarie, prelungit pentru 12 februarie și acum pentru 20 februarie și ca urmare a solicitărilor constructorilor.

,,Am prelungit cu 30 de zile termenul de depunere a ofertelor pentru finalizarea proiectului Prelungirea Ghencea. Decizia vine ca urmare a interesului crescut din partea operatorilor economici pentru această procedură şi a solicitărilor de prelungire a termenului”, preciza pe 12 ianuarie 2024, Primarul General, Nicușor Dan

Contractul are o valoare totală de 336 milioane lei, fonduri de la buget și o durată de proiectare și execuție de 28 de luni (4 luni proiectare și 24 execuție). Pe loturile 1 și 2 până la intersecția cu strada Râul Doamnei PMB a lucrat cu Trustul de Clădiri Metropolitane, constructorul pasajului de la Doamna Ghica. Lucrările au început în mandatul Gabrielei Firea care a sistat proiectul după ce a rămas fără bani, iar administrația Nicușor Dan a dat vina pe proiectul tehnic pentru întârzierile foarte mari de pe șantier. Constructorii au depus 40 de solicitări de clarificare și au cerut prelungirea termenelor pentru depunerea ofertelor, au invocat inclusiv răspunsurile care vin greu de la producătorii de șină de tramvai, au cerut o perioadă de proiectare mai mare și detalii despre ce se întâmplă cu primele 2 loturi, dar și legăturile cu proiectele CNAIR : pasajul Domnești și lotul semnat cu Tracon a cărui proiectare începe pe 20 februarie.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este achiziţionarea serviciilor de proiectare (actualizare Proiect tehnic), verificarea proiectelor și asistența tehnică pe timpul executiei precum si lucrari de executie (rest de executat) pentru obiectivul de investiţii „Penetrație Prelungirea Ghencea- Domneşti și Supralărgire Bulevardul Ghencea, între strada Braşov și Terminal Tramvai 41”, pentru Tronson III, IV, V si VI precum si a unor lucrari din Tronson I – II (Terminal 41, intersectia strada Brasov si lucrari aferente caii de rulare a tramvaiului si lucrai conexe acestora). Autoritatea contractantă, a decis in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, parte inegranta din documentatia de atribuire ca obiectivul de investiţii “Penetratie Prelungirea Ghencea- Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41” sa fie impartit in tronsoane de lucrari (atat cantitativ cat si valoric), definite astfel: Tronson I – terminal tramvai 41 – Str. Brasov (km 0+000 – km 1+035); Tronson II – Str. Brasov – Str. Raul Doamnei (km 1+035 – km 1+700); Tronson III – Str. Raul Doamnei – Str. Valea Oltului (km 1+700 – km 2+650); Tronson IV – Str. Valea Oltului – Str. Maracineni (km 2+650 – km 4+200); Tronson V – obiect lucrari Park&Ride si bazine de retentie; Tronson VI – lucrari de tramvai km 0+000-km 6+120

,,Pentru tronsonul de 700m cuprins între intersecția cu străzile Brașov și Râul Doamnei se finalizează, în acest moment, lucrările de asfaltare, urmând racordarea străzilor laterale la acesta și montarea sistemul de semnalizare. Întregul tronson va avea două benzi pe sensul de mers și va duce la fluidizarea traficului pentru posesorii de autovehicule și un control mai eficient al circulației în zonă.” -Trustul de Clădiri Metropolitane.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Foarte buni proiectantii. Nu au luat in calcul niciun loc de parcare in schimb au pus o pista de biciclete imensa pe care nu au trecut 10 biciclete de cand a fost finalizata.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.