Șase constructori din România vor să repare podul de lângă Săcele pe DN 1 A Ploiești-Brașov. Lucrările durează 11 luni și se fac cu fonduri europene

Pod DN 1 A Săcele Târlung oferte Sursa Foto : Captură Google Maps

Șase constructori din România au depus oferte la contractul CNAIR pentru reparații capitale la podul peste râul Târlung pe DN 1 A Ploiești-Săcele-Brașov, un contract de proiectare și execuție de aprox. 24 milioane lei finanțat din fonduri europene prin Programul Transporturi 2021-2027. Podul de la km. 175, de lângă Săcele (jud. Brașov) este în ,,stare avansată de degradare” conform expertizei tehnice pe care a realizat-o în 2018 inginerul Ionuț Răcănel, conferențiar, director al Departamentului Rezistența Materialelor, Poduri și Tuneluri – Facultatea de Căi Ferate Drumuri și Poduri București (CFDP). DN 1 A Ploiești-Brașov este ,,varianta pentru camioane”, transportatorii de mărfuri având acces interzis pe DN 1 Valea Prahovei de luni până vineri pe timpul zilei și complet în week end. Pe DN 1 București-Brașov se poate circula doar cu autorizații speciale de la CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ofertele din SEAP :

1. Ofertant unic : CONFER GROUP SRL ONESTI,

2. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

3. Asociere : VALDEK IMPEX S.R.L. (Leader),CONFERIC,TQM Management,MALV BLOC SRL,

4. Asociere : GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. (Leader),BETA COPS,

5. Asociere : SC GOTT STRASSE SRL (Leader),PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L.,

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

6. Asociere : ZOHIR 84 CONS CONSTRUCT (Leader),PLANEXE DESIGN

Contractul de proiectare și execuție are o durată totală de 56 de luni din care 11 luni pentru execuție și minimum 36 de luni garanția lucrărilor.

Lungimea totală a podului de la km. 175 este de 62 de metri, iar expertiza a arătat că este nevoie de suprastructură nouă de unde și valoarea mare a contractului. Anterior depunerii ofertelor, constructorii au avut 37 de solicitări/clarificări adresate CNAIR, din documentele pe care le-a consultat Economedia. Una dintre acestea s-a referit la durata efectivă de execuție : ,,Clarificarea 37 : Vă rugăm să confirmați că perioada friguroasă a anului, în care nu se pot executa lucrări de infrastructură rutieră, nu este cuprinsă în cele 11 luni de execuție”/Răspuns CNAIR : Perioada de timp friguros este cuprinsa in cele 11 luni de executie.”

Expertiza tehnică :

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a stabilit termenul de 19 aprilie 2024 pentru evaluarea ofertelor.