Șase constructori din România vor să repare podul de lângă Săcele pe DN 1 A Ploiești-Brașov. Lucrările durează 11 luni și se fac cu fonduri europene

Pod DN 1 A Săcele Târlung oferte Sursa Foto : Captură Google Maps

Șase constructori din România au depus oferte la contractul CNAIR pentru reparații capitale la podul peste râul Târlung pe DN 1 A Ploiești-Săcele-Brașov, un contract de proiectare și execuție de aprox. 24 milioane lei finanțat din fonduri europene prin Programul Transporturi 2021-2027. Podul de la km. 175, de lângă Săcele (jud. Brașov) este în ,,stare avansată de degradare” conform expertizei tehnice pe care a realizat-o în 2018 inginerul Ionuț Răcănel, conferențiar, director al Departamentului Rezistența Materialelor, Poduri și Tuneluri – Facultatea de Căi Ferate Drumuri și Poduri București (CFDP). DN 1 A Ploiești-Brașov este ,,varianta pentru camioane”, transportatorii de mărfuri având acces interzis pe DN 1 Valea Prahovei de luni până vineri pe timpul zilei și complet în week end. Pe DN 1 București-Brașov se poate circula doar cu autorizații speciale de la CNAIR.

Ofertele din SEAP :

1. Ofertant unic : CONFER GROUP SRL ONESTI,

2. Ofertant unic : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ,

3. Asociere : VALDEK IMPEX S.R.L. (Leader),CONFERIC,TQM Management,MALV BLOC SRL,

4. Asociere : GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. (Leader),BETA COPS,

5. Asociere : SC GOTT STRASSE SRL (Leader),PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L.,

6. Asociere : ZOHIR 84 CONS CONSTRUCT (Leader),PLANEXE DESIGN

Contractul de proiectare și execuție are o durată totală de 56 de luni din care 11 luni pentru execuție și minimum 36 de luni garanția lucrărilor.

Lungimea totală a podului de la km. 175 este de 62 de metri, iar expertiza a arătat că este nevoie de suprastructură nouă de unde și valoarea mare a contractului. Anterior depunerii ofertelor, constructorii au avut 37 de solicitări/clarificări adresate CNAIR, din documentele pe care le-a consultat Economedia. Una dintre acestea s-a referit la durata efectivă de execuție : ,,Clarificarea 37 : Vă rugăm să confirmați că perioada friguroasă a anului, în care nu se pot executa lucrări de infrastructură rutieră, nu este cuprinsă în cele 11 luni de execuție”/Răspuns CNAIR : Perioada de timp friguros este cuprinsa in cele 11 luni de executie.”

Expertiza tehnică :

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a stabilit termenul de 19 aprilie 2024 pentru evaluarea ofertelor.

Sursa Foto : Captură Google Maps

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *