Instagram a depăşit TikTok ca număr al descărcărilor din magazinele de aplicaţii anul trecut şi a devenit cea mai descărcată aplicaţie din lume, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Numărul de download-uri al Instagram a crescut anul trecut cu 20%, la 768 de milioane, ceea ce a dus aplicaţia deţinută de Meta pe primul loc în clasamentul celor mai descărcate aplicaţii la nivel global, arată o analiză făcută de Sensor Tower.

Tot anul trecut, numărul de download-uri pentru TikTok a crescut cu doar 4%, ajungând la 733 de milioane la nivel global.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Analiştii pun revenirea Instagram pe seama secţiunii de filmări verticale Reels, construite de Instagram tocmai pentru a concura pe această nişă cu TikTok.

Aceiaşi analişti cred că, după trei ani de relativă stagnare, TikTok şi-a atins potenţialul maxim.

Instagram are 1,47 miliarde de utilizatori pe lună, iar TikTok 1,12 milioane de utilizatori pe lună, în scădere cu 12 milioane de utilizatori.

În schimb, TikTok stă mai bine în ceea ce priveşte implicarea utilizatorilor. Utilizatorii TikTok petrec 95 de minute pe zi în cadrul reţelei, în vreme ce utilizatorii Instagram îi alocă zilnic 62 de minute.