Instagram a depășit TikTok și a fost anul trecut cea mai descărcată aplicaţie din lume

instagram - logo sursa foto: Pexels

Instagram a depăşit TikTok ca număr al descărcărilor din magazinele de aplicaţii anul trecut şi a devenit cea mai descărcată aplicaţie din lume, transmite News.ro.

Numărul de download-uri al Instagram a crescut anul trecut cu 20%, la 768 de milioane, ceea ce a dus aplicaţia deţinută de Meta pe primul loc în clasamentul celor mai descărcate aplicaţii la nivel global, arată o analiză făcută de Sensor Tower.

Tot anul trecut, numărul de download-uri pentru TikTok a crescut cu doar 4%, ajungând la 733 de milioane la nivel global.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Analiştii pun revenirea Instagram pe seama secţiunii de filmări verticale Reels, construite de Instagram tocmai pentru a concura pe această nişă cu TikTok.

Aceiaşi analişti cred că, după trei ani de relativă stagnare, TikTok şi-a atins potenţialul maxim.

Instagram are 1,47 miliarde de utilizatori pe lună, iar TikTok 1,12 milioane de utilizatori pe lună, în scădere cu 12 milioane de utilizatori.

În schimb, TikTok stă mai bine în ceea ce priveşte implicarea utilizatorilor. Utilizatorii TikTok petrec 95 de minute pe zi în cadrul reţelei, în vreme ce utilizatorii Instagram îi alocă zilnic 62 de minute.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: