Boloş: Am semnat indicatorii pentru tronsonul Paşcani – Suceava din A7 /Care este bugetul necesar pentru cofinanţarea proiectelor din transporturi în următorii ani

Autostrada Pașcani Suceava

Ministrul Finanţelor, Marcel Boloş, anunţă, vineri, semnarea indicatorilor tehnico-economici pentru tronsonul Paşcani – Suceava din A7 şi precizează că, în următorii ani, ministerul are nevoie de 10 miliarde de euro pentru a plăti cofinananţarea proiectelor europene aflate în derulare în domeniul transporturilor, citat de Agerpres.

„Am semnat astăzi indicatorii tehnico-economici pentru tronsonul Paşcani – Suceava din A7, un pas vital pentru finanţarea legăturii întregii regiuni a Moldovei cu Bucureştiul. Tronsonul acesta este amplasat pe raza judeţelor Iaşi, Suceava şi Botoşani şi va asigura legătura între tronsoanele Bacău – Paşcani (deja în execuţie) şi Suceava-Siret, aflat în proiectare”, a scris, vineri, pe Facebook, Marcel Boloş.

Acesta precizeaz că, în valoare de 9,2 miliarde lei, investiţia este finanţată din bani europeni prin Programul Transport şi de la bugetul de stat, cuprinzând inclusiv lucrările de infrastructură auxiliară şi alte costuri asociate.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Lungimea totală a traseului este de 62 kilometri, structurat în două loturi.

„Pentru că tot vorbeam zilele trecute despre planificare, A7 este dovada că printr-o abordare strategică poţi să pui bazele unor proiecte de amploare. Faptul că nu am fi putut asigura finanţarea intregii investiţii printr-un singur instrument nu a fost un impediment. A7 este rezultatul unei strategii care implică coordonarea şi utilizarea eficientă a resurselor de care dispunem din bani europeni. Porţiunea Ploieşti-Buzău-Focşani-Paşcani este finanţată prin PNRR, iar continuarea până la Siret prin Programul Transport 2021-2027”, a mai transmis ministrul de Finanţe.

Acesta explică că România are nevoie, în următorii ani, de 10 miliarde de euro doar pentru a plăti cofinanţarea proiectelor europene din transporturi.

„Mulţi uită că pentru a accesa fondurile europene aferente sectorului de transport, MF trebuie să asigure partea de confinanţare din bugetul naţional. Pentru următorii ani avem nevoie de 10 miliarde de euro care să acopere toate aceste proiecte în care suntem angrenaţi”, a mai scris Boloş.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Va laudati dar va cacâiți!
    Nu sunteti capabili parintele!
    Restul sunt scuze!
    Ms,

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.