Platforma digitală The Hill, axată pe articole cu temă politică, a fost achiziţionată cu 130 de milioane de dolari de Nexstar Media, companie de televiziune şi internet, informează publicația Variety, citată de New.ro.
Nexstar, care operează staţii TV în 116 pieţe şi 120 de site-uri locale, a spus că achiziţia The Hill îi va creşte imediat câştigurile.
Networks Division a Nexstar operează NewsNation (fosta WGN America), reţea naţională de ştiri şi entertainment prezentă în 75 de milioane de gopodării, precum şi reţeaua Antenna TV şi WGN Radio din Chicago.
Acordul consolidează strategia de conţinut a Nexstar concentrată pe ştiri, potrivit lui Tom Carter, preşedinte şi COO al companiei.
În 2020, The Hill a avut 48 de milioane de utilizatori lunar şi 2,2 miliarde de vizualizări, potrivit Comscore, în timp ce entităţile deţinute de Nexstar au avut, în medie, lunar, 91 de milioane de utilizatori şi 7,8 miliarde de vizualizări.
Potrivit companiei, împreună, The Hill şi Nexstar au ajuns la o treme dintre consumatorii americani de media digitale.
The Hill va aduce şi peste 100 de jurnalişti la Nexstar, ale cărei NewsNation şi operaţiuni locale de ştiri au aproximativ 5.000 de jurnalişti angajaţi, care produc anual mai mult de 275.000 de ore de ştiri locale şi naţionale.
The Hill a fost fondată ca ziar în 1994 de democratul Jerry Finkelstein şi de Martin Tolchin, fost corespondent New York Times.
HRS Management, birou financiar privat al lui Josh Harris, co-fondator al Apollo Global Management, este cel mai mare investitor al The Hill.