Asocierea ACTIV Proiectare Infrastructură S.R.L. (Leader),EMAY Uluslararası Mühendislik ve Müşavirlik Anonim Şirketi, unul dintre ofertanți, a depus o contestație pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contestația vizează o solicitare de clarificare transmisă de CNAIR în mai, în etapa de evaluare a procedurii de achiziție, care se referă la existența anterioară a unor relații comerciale între o soietate terță față de procedure de atribuire și față de asocierea API și unul dintre membrii asocierii ce formează antreprenorul contractat să proiecteze și să execute lotul de autostradă.

Asocierea cere anularea solicitării de clarificare și obligarea CNAIR la continuarea procedurii de evaluare a ofertei sale.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Contestatarul susține că solicitarea de clarificare nu este întemeiată, situațiile nereprezentând conflict de interese.

Amintim că CNAIR a primit trei oferte la contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești. Licitația a fost deblocată la începutul lunii după ce consultanții au depus numeroase solicitări de clarificare, iar vineri, 15 martie, la termenul -limită au depus oferte următoarele firme :

1. Ofertant unic : TPF INGINERIE SRL,

2. Asociere : EUROCERAD INTERNATIONAL (Leader),S INFRA TENDER S.R.L.,BOTEK,

3. Asociere : ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L. (Leader),EMAY Uluslararası Mühendislik ve Müşavirlik Anonim Şirketi,

Lotul 3 Cornetu – Tigveni este cel mai lung lot dintre cele 5 ale Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, are cele mai multe structuri și cel mai lung tunel, la Poiana de 1700 metri, iar WeBuild a început lucrările pregătitoare (defrișări, organizare de șantier). Lucrările efective vor începe fără consultant de specialitate pentru că procedura de achiziție pentru supervizor nu se poate finaliza cu semnarea contractului mai devreme de sfârșitul verii (în situația fără contestații). Datele oficiale arată că WeBuild are termen 15 aprilie pentru depunerea Proiectului Tehnic pentru Autorizația de Construire, după cum Economedia a explicat aici. Pentru lotul 2 Boițaa – Cornetu (31 km), cel mai greu lot de pe A1, CNAIR a semnat contractul de supervizare cu IRD Engineering pentru 106 milioane lei.

Contractul a fost suspendat pentru că proiectanții interesați au depus 28 de clarificări, iar CNAIR a publicat și răspunsurile la întrebările/clarificările consultanților interesați. Din totalul de 100 de puncte, CNAIR a stabilit 30% prețul ofertei, 10% experiența coordonator contract (direct proporțional), 8 % experiență inginer tuneluri (punctaj invers proporțional), 5% experiență inginer poduri (invers proporțional).

Termenul estimat pentru evaluarea ofertelor este 12 iunie 2024.