Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis, potrivit unui comunicat de presă. Retailerul ajunge la 192 de supermarketuri la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multi format.
Supermarketul Carrefour Market Cosmopolis Plaza beneficiază în prezent de o suprafață comercială de peste 1.700 mp, care conține o gamă de peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare.
„Suntem determinați să continuăm investițiile în formatul Market, cel mai versatil din portofoliul nostru și care se bucură de o popularitate considerabilă în rândul clienților. Cu ocazia acestei deschideri, ne-am propus să oferim și mai multe opțiuni de shopping în apropierea casei, prin mutarea și extinderea suprafeței de vânzare a noului magazin din Cosmopolis. În plus, ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței de cumpărături prin investițiile în organizarea și eficientizarea spațiului, disponibilitatea soluțiilor e-commerce și optimizarea consumului de energie, pentru a le oferi clienților un parcurs personalizat și atractiv”, a declarat Ramona Huștiu, Supermarket Business Unit Director, Carrefour România.
Carrefour a inclus în planul de investiții de anul acesta mai multe procese de remodelare, după ce în ultimii doi ani a finalizat peste 65 de remodelări la nivel național. Dincolo de casele self checkout, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul acesteia, pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și, apoi, le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, aceștia au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.