Comisia Europeană a semnalat producătorilor auto germani Volkswagen şi BMW că ar putea lua în considerare reducerea tarifelor la importurile celor doi producători de automobile de vehicule electrice fabricate în China, au declarat două surse cu informaţii în acest sens, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comisia Europeană a fost dispusă să-i clasifice pe cei doi producători de maşini drept aşa-numite companii cooperante, au spus sursele, făcându-le eligibile pentru un tarif de 20,8% la modelele lor fabricate în China, în scădere de la un tarif de 37,6% conform planurilor actuale.

Mini-ul electric de fabricaţie chineză al BMW şi Cupra Tavascan al Volkswagen, produse de marca SEAT, nu au făcut parte din analiza eşantionului de la Bruxelles în perioada premergătoare anunţului tarifelor, ceea ce înseamnă că au fost supuse automat la cel mai înalt nivel de tarif.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Dacă se va ajunge la un acord, ar fi un prim compromis, timpuriu, al Bruxelles-ului cu privire la tarife, care va afecta pe unii dintre cei mai importanţi producători de automobile din Europa, deoarece produc maşini în China şi le importă în regiune.

Industria auto germană s-a opus tarifelor deoarece este îngrijorată de represaliile din partea Chinei, unde producătorii auto germani au realizat anul trecut o treime din veniturile lor.

Producătorul auto american Tesla a cerut propriul tarif. Decizia nu este încă definitivă, au spus cele două surse, care au vorbit sub rezerva anonimatului din cauza sensibilităţii subiectului.

Volkswagen a refuzat să comenteze. BMW nu a fost disponibil imediat pentru comentarii.

Bruxelles-ul are timp până în toamnă să ia o decizie finală cu privire la tarife, care sunt preliminare deocamdată.

Un purtător de cuvânt al Comisiei Europene a declarat că analizează o serie de solicitări din partea companiilor care nu produc încă maşini electrice cu baterii în China şi că va face o evaluare finală mai târziu în cadrul procesului.

”Părţile în cauză vor fi informate cu privire la propunerea Comisiei şi vor avea posibilitatea de a comenta înainte de publicarea oricăror măsuri definitive”, a adăugat persoana.