Posibile vești bune pentru Volkswagen şi BMW: UE ar putea reduce tarifele de import pentru vehiculele lor electrice fabricate în China (Reuters)

Volkswagen - reclamă 2

Comisia Europeană a semnalat producătorilor auto germani Volkswagen şi BMW că ar putea lua în considerare reducerea tarifelor la importurile celor doi producători de automobile de vehicule electrice fabricate în China, au declarat două surse cu informaţii în acest sens, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Comisia Europeană a fost dispusă să-i clasifice pe cei doi producători de maşini drept aşa-numite companii cooperante, au spus sursele, făcându-le eligibile pentru un tarif de 20,8% la modelele lor fabricate în China, în scădere de la un tarif de 37,6% conform planurilor actuale.

Mini-ul electric de fabricaţie chineză al BMW şi Cupra Tavascan al Volkswagen, produse de marca SEAT, nu au făcut parte din analiza eşantionului de la Bruxelles în perioada premergătoare anunţului tarifelor, ceea ce înseamnă că au fost supuse automat la cel mai înalt nivel de tarif.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Dacă se va ajunge la un acord, ar fi un prim compromis, timpuriu, al Bruxelles-ului cu privire la tarife, care va afecta pe unii dintre cei mai importanţi producători de automobile din Europa, deoarece produc maşini în China şi le importă în regiune.

Industria auto germană s-a opus tarifelor deoarece este îngrijorată de represaliile din partea Chinei, unde producătorii auto germani au realizat anul trecut o treime din veniturile lor.

Producătorul auto american Tesla a cerut propriul tarif. Decizia nu este încă definitivă, au spus cele două surse, care au vorbit sub rezerva anonimatului din cauza sensibilităţii subiectului.

Volkswagen a refuzat să comenteze. BMW nu a fost disponibil imediat pentru comentarii.

Bruxelles-ul are timp până în toamnă să ia o decizie finală cu privire la tarife, care sunt preliminare deocamdată.

Un purtător de cuvânt al Comisiei Europene a declarat că analizează o serie de solicitări din partea companiilor care nu produc încă maşini electrice cu baterii în China şi că va face o evaluare finală mai târziu în cadrul procesului.

”Părţile în cauză vor fi informate cu privire la propunerea Comisiei şi vor avea posibilitatea de a comenta înainte de publicarea oricăror măsuri definitive”, a adăugat persoana.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: