Există o scădere vizibilă a numărului de turiști nu numai în stațiunea Sozopol, ci și de-a lungul întregii coaste a Mării Negre, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, a declarat Stanko Shterev, reprezentant regional al Asociației Bulgare de Turism, la radioul public bulgar, potrivit Novinite.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit acestuia, unul dintre motivele acestei scăderi este situația geopolitică, referindu-se la alegerea turiștilor israelieni care se îndreaptă spre alte destinații.

“În iunie, am văzut un aflux semnificativ de turiști polonezi. Turiștii străini vizitează orașul cu ghizi, dar adesea își petrec noaptea în altă parte. Sozopol oferă un patrimoniu cultural și istoric unic pe care puține orașe europene îl pot egala”, a spus Shterev.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

El a subliniat că Sozopol ar trebui să se dezvolte în mai multe direcții – cultură, sport și turism. Sprijinul statului este esențial, în special în promovarea produsului turistic, a adăugat Shterev.