Există o scădere vizibilă a numărului de turiști nu numai în stațiunea Sozopol, ci și de-a lungul întregii coaste a Mării Negre, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, a declarat Stanko Shterev, reprezentant regional al Asociației Bulgare de Turism, la radioul public bulgar, potrivit Novinite.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit acestuia, unul dintre motivele acestei scăderi este situația geopolitică, referindu-se la alegerea turiștilor israelieni care se îndreaptă spre alte destinații.

“În iunie, am văzut un aflux semnificativ de turiști polonezi. Turiștii străini vizitează orașul cu ghizi, dar adesea își petrec noaptea în altă parte. Sozopol oferă un patrimoniu cultural și istoric unic pe care puține orașe europene îl pot egala”, a spus Shterev.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

El a subliniat că Sozopol ar trebui să se dezvolte în mai multe direcții – cultură, sport și turism. Sprijinul statului este esențial, în special în promovarea produsului turistic, a adăugat Shterev.