Centura Giurgiu Vest: Contractul nu poate fi semnat cu IBB-CONI/ Contestația BogArt a fost admisă la CNSC

Centura Giurgiu autostrada nemțească beton rezistă la caniculă Sursa Foto : CNAIR

Consiliul Județean Giurgiu nu poate semna cu Asocierea IBB-CONI contractul pentru construirea centurii Giurgiu Vest, contestația BOGArt fiind admisă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. După două luni de analiză, CNSC a admis, în parte, vineri, 8 noiembrie contestația și a dispus remedierea, conform documentelor pe care le-a consultat Economedia.

 

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În ianuarie, Consiliul Județean Giurgiu a primit trei oferte de la constructori din România la a doua licitație pentru execuția Centurii Giurgiu Vest, contract de 380 milioane lei. Ofertele au venit de la Asocierile Bog Art-Trace, En Electric-Infra Expert și IBB-Coni.

Astfel, constructorii Coni și Trace care lucrează în asociere pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei participă în asocieri concurente la contractul pentru Centura Giurgiu Vest. BogArt este un constructor puternic care face lucrări de consolidare la Podul Grant din București și participă la multe licitații CNAIR. BogArt este lider în asocierea cu bulgarii de la Trace care au întârzieri pe cei 15 kilometri din lotul 2 A7 (n.r Coni lucrează pe 13 kilometri din lotul 2). A doua asociere care a depus ofertă pentru VO Giurgiu Vest este cea condusă de EN-Electric Proiect Office, o firmă de construcții drumuri din București care s-a asociat cu bulgarii de la Infra Expert.A treia ofertă depusă este a Asocierii IBB România-Coni. IBB lucrează la modernizarea unui lot de un kilometru cu parcare pentru camioane pe Centura București Sud, iar Coni pe prima jumătate a lotului 2 de pe Autostrada Moldovei. Coni, firmă din Prahova a câștigat și contractul de 600 milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga după cum Economedia a explicat aici.

Centura Giurgiu Vest este un proiect pe care CJ Giurgiu l-a preluat de la Ministerul Transporturilor/CNAIR, termenul de execuție este de 36 de luni, dar, față de profilul de Drum Expres al șoselei de legătură între DN 5 și Podul Prieteniei (autostrada nemțească – DN 5D), șoseaua din zona de vest a municipiului va avea o platformă de 22 metri, parte carosabil 2 X 7 metri, acostamente de 0,75 metri și viteză de proiectare de 100 km/h.

Consiliul Județean Giurgiu a lansat a doua licitație pentru execuția Centurii Giurgiu Vest în octombrie 2023, șosea rapidă cu o lungime de 12 kilometri. Prima licitație cu un cost estimat de 304 milioane lei a fost anulată în primăvara anului trecut pentru că cele două oferte au depășit valoarea maximă, iar pentru a doua procedură CJ Giurgiu a suplimentat contractul până la 380 de milioane lei și a transferat proiectul de la finanțarea europeană prin POIM la Programul Transporturi (2021-2027).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: