Facebook, X şi YouTube trebuie să facă mai multe împotriva discursului instigator la ură online, transmite Comisia Europeană

aplicatii mobil pexels

Facebook, deţinută de Meta Platforms, X, a lui Elon Musk, YouTube, parte a Google, şi alte companii tehnologice au convenit să facă mai mult pentru a aborda discursul instigator la ură online, conform unui cod de conduită actualizat, care va fi acum integrat în regulile tehnologice ale UE, a declarat luni Comisia Europeană, citată de Reuters, transmite News.ro.

Alţi semnatari ai codului voluntar instituit în mai 2016 sunt Dailymotion, Instagram, Jeuxvideo.com, LinkedIn, serviciile pentru consumatori găzduite de Microsoft, Snapchat, Rakuten Viber, TikTok şi Twitch.

”În Europa nu există loc pentru ura ilegală, fie offline, fie online. Salut angajamentul părţilor interesate faţă de un cod de conduită consolidat în temeiul Digital Services Act (DSA)”, a declarat comisarul UE pentru tehnologie Henna Virkkunen.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

DSA cere companiilor de tehnologie să facă mai mult pentru a combate conţinutul ilegal şi dăunător de pe platformele lor. Conformitatea cu codul actualizat ar putea influenţa aplicarea legii de către autorităţile de reglementare, au spus oficialii UE.

Conform codului revizuit, companiile s-au angajat să permită entităţilor non-profit sau publice cu expertiză în discursul ilegal de ură să monitorizeze modul în care examinează notificările privind discursul instigator la ură şi să evalueze cel puţin două treimi din aceste notificări primite de la acestea în termen de 24 de ore.

Companiile vor lua, de asemenea, măsuri, cum ar fi utilizarea instrumentelor de detectare automată pentru a reduce discursul instigator la ură pe platformele lor şi vor furniza informaţii despre rolul sistemelor de recomandare şi raza organică şi algoritmică a conţinutului ilegal înainte de eliminarea acestuia. Ele vor prezenta date la nivel de ţară, defalcate în funcţie de clasificarea internă a discursului instigator la ură, cum ar fi rasa, etnia, religia, identitatea de gen sau orientarea sexuală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.