Cristiana Belodan preia funcția de Managing Director din cadrul agenției de creație, marketing și brand strategy MullenLowe România. Mandatul Cristianei la conducerea MullenLowe începe la 1 februarie și ea va lucra împreună cu Sever Savanciuc, CEO Lowe Group și Hortensia Năstase, Vicepresident Creative Services, potrivit unui comunicat de presă.
Cristiana Belodan are o experiență de aproape 20 de ani în comunicare, iar în 6 ani din aceștia a deținut în poziții de top în management. Expertiza ei acoperă atât sfera de consultanță, cât și zona de management și este dobândită în agenții locale și internaționale, dar și în ONG-uri sau firme antreprenoriale.
„Prin aducerea Cristianei alături de noi în echipa de management a agenției, vom fi și mai pregătiți să livrăm soluții transformative de comunicare, maximizând astfel impactul pe care îl generăm în businessul clienților noștri”, a declaratSever Savanciuc, CEO Lowe Group.
De-a lungul carierei, Cristiana a coordonat echipe premiate în cele mai importante festivaluri locale și internaționale, contribuind la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum telecom, FMCG, servicii financiare, energie, automobile sau farma.
„Dacă ar fi să aleg un lucru esențial de care mi-a fost dor în ultimii șase ani de consultanță, aș pune echipa pe primul loc. Sunt, prin definiție, un om al oamenilor și un arhitect cu mindset activ de constructor în abordarea mea profesională. Acestea, dar și convingerea că succesul e un sport de echipă, au fost principalele argumente cu care Sever & Hortensia m-au inspirat să revin în lumea agențiilor. În viziunea mea, e foarte important CUM lucrăm pentru a obține performanța, deci m-am alăturat echipei MullenLowe pentru a duce indicatorul empatiei la cote maxime în tot ceea ce facem și pentru a deschide un nou capitol de succes pentru business-ul agenției”, a declarat Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe România.
MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.