L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, îşi îndreaptă atenţia spre piaţa din SUA, pe fondul scăderii vânzărilor din China

beauty, rujuri, loreal, produse de beauty Sursa foto: pexels.com

L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, a anunţat vineri că va reduce dependenţa de consumatorii chinezi, concentrându-se în schimb pe oportunităţile emergente din Statele Unite, transmite CNBC, conform News.ro.

”Vedem SUA ca pe un tărâm al oportunităţilor”, a declarat CEO-ul Nicolas Hieronimus în cadrul unei prezentări financiare după publicarea rezultatelor pe trimestrul al patrulea.

Vânzările în Asia de Nord au scăzut cu 3,6% în ultimele trei luni ale anului 2023, peste declinul estimat de 2,4%, conform prognozei Citi Bank. Piaţa din China continentală a înregistrat o contracţie de aproximativ 4%, iar sectorul travel retail din Asia a scăzut cu 10%, reflectând un ecosistem economic tot mai dificil.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

În prezent, China reprezintă doar 17% din vânzările totale ale L’Oreal, o scădere semnificativă faţă de anii precedenţi.

”China rămâne marea necunoscută”, a spus Hieronimus, menţionând că firma a luat în calcul un scenariu de stagnare a pieţei chineze pentru 2024.

Pe de altă parte, L’Oreal mizează pe piaţa americană, unde CEO-ul grupului vede un potenţial semnificativ de creştere, mai ales în rândul populaţiilor tinere latino şi multirasiale, care generează noi tendinţe şi nevoi în industria frumuseţii.

Vânzările L’Oreal în SUA au crescut cu 1,4% în ultimul trimestru, însă acest avans este mai modest comparativ cu 5,2% în trimestrul anterior. Chiar şi aşa, Hieronimus rămâne optimist, subliniind că puterea de cumpărare a consumatorilor americani va continua să stimuleze segmentul de lux al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.