L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, îşi îndreaptă atenţia spre piaţa din SUA, pe fondul scăderii vânzărilor din China

beauty, rujuri, loreal, produse de beauty Sursa foto: pexels.com

L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, a anunţat vineri că va reduce dependenţa de consumatorii chinezi, concentrându-se în schimb pe oportunităţile emergente din Statele Unite, transmite CNBC, conform News.ro.

”Vedem SUA ca pe un tărâm al oportunităţilor”, a declarat CEO-ul Nicolas Hieronimus în cadrul unei prezentări financiare după publicarea rezultatelor pe trimestrul al patrulea.

Vânzările în Asia de Nord au scăzut cu 3,6% în ultimele trei luni ale anului 2023, peste declinul estimat de 2,4%, conform prognozei Citi Bank. Piaţa din China continentală a înregistrat o contracţie de aproximativ 4%, iar sectorul travel retail din Asia a scăzut cu 10%, reflectând un ecosistem economic tot mai dificil.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În prezent, China reprezintă doar 17% din vânzările totale ale L’Oreal, o scădere semnificativă faţă de anii precedenţi.

”China rămâne marea necunoscută”, a spus Hieronimus, menţionând că firma a luat în calcul un scenariu de stagnare a pieţei chineze pentru 2024.

Pe de altă parte, L’Oreal mizează pe piaţa americană, unde CEO-ul grupului vede un potenţial semnificativ de creştere, mai ales în rândul populaţiilor tinere latino şi multirasiale, care generează noi tendinţe şi nevoi în industria frumuseţii.

Vânzările L’Oreal în SUA au crescut cu 1,4% în ultimul trimestru, însă acest avans este mai modest comparativ cu 5,2% în trimestrul anterior. Chiar şi aşa, Hieronimus rămâne optimist, subliniind că puterea de cumpărare a consumatorilor americani va continua să stimuleze segmentul de lux al companiei.

Comentarii

  1. China o sa ajunga o piata exclusivista… in sensul ca branb’urile occidentale o sa fie eliminate de chinezisme copiate dupa origonal …

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.