L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, a anunţat vineri că va reduce dependenţa de consumatorii chinezi, concentrându-se în schimb pe oportunităţile emergente din Statele Unite, transmite CNBC, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Vedem SUA ca pe un tărâm al oportunităţilor”, a declarat CEO-ul Nicolas Hieronimus în cadrul unei prezentări financiare după publicarea rezultatelor pe trimestrul al patrulea.

Vânzările în Asia de Nord au scăzut cu 3,6% în ultimele trei luni ale anului 2023, peste declinul estimat de 2,4%, conform prognozei Citi Bank. Piaţa din China continentală a înregistrat o contracţie de aproximativ 4%, iar sectorul travel retail din Asia a scăzut cu 10%, reflectând un ecosistem economic tot mai dificil.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

În prezent, China reprezintă doar 17% din vânzările totale ale L’Oreal, o scădere semnificativă faţă de anii precedenţi.

”China rămâne marea necunoscută”, a spus Hieronimus, menţionând că firma a luat în calcul un scenariu de stagnare a pieţei chineze pentru 2024.

Pe de altă parte, L’Oreal mizează pe piaţa americană, unde CEO-ul grupului vede un potenţial semnificativ de creştere, mai ales în rândul populaţiilor tinere latino şi multirasiale, care generează noi tendinţe şi nevoi în industria frumuseţii.

Vânzările L’Oreal în SUA au crescut cu 1,4% în ultimul trimestru, însă acest avans este mai modest comparativ cu 5,2% în trimestrul anterior. Chiar şi aşa, Hieronimus rămâne optimist, subliniind că puterea de cumpărare a consumatorilor americani va continua să stimuleze segmentul de lux al companiei.