Compania de Drumuri (CNAIR) a primit 10 oferte la licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru un proiect de lărgire a DN 1 la 3 benzi/sens între Aeroportul Otopeni și Autostrada București Nord (lotul UMB), etapa proiectării preliminare (studiu de fezabilitate). Licitația anterioară, la care Compania de Drumuri primise patru oferte, a fost anulată în luna iulie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ofertele depuse pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea sectorului DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă și Nodul rutier cu A0:

– ECO GEODRUM SRL
– H.V.I.D. CONSULTING GROUP SRL
– INCONS SRL
– LIKE CONSULTING SRL
– Asocierea MASTER SOLUTIONS TEAM SRL (lider) – VEGO CONCEPT ENGINEERING S.R.L.
– MEM PROJECT CONSTRUCT SRL
– QUADRANTE VIAPONTE PROIECTARE SI CONSULTANTA SRL
– RIA DESIGN CONSULTING SRL
– Asocierea DINENG DEV SRL (lider) – ECOPROIECT DESIGN SRL
– VENTOR GRUP CONSULTING SRL

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Câștigătorul contractului va avea la dispoziție 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, în baza căruia acest sector de drum național va fi lărgit la 3 benzi pe sens.

În plus, proiectantul va trebui să propună soluții pentru:
– realizarea unei conexiuni mai eficiente cu A0,
– separarea completă a traficului rutier pe distanta propusă,
– asigurarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul rutier cu A0 (pe direcția București – Ploiești),
– îmbunătățirea conectivității în zona Aeroportului Henri Coandă.
Valoarea estimată a contractului (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) este de 1,36 milioane de lei (fără TVA)”, a transmis directorul CNAIR Cristian Pistol.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești”, a transmis anterior CNAIR.

DN 1 va fi lărgit la 3 benzi pe sens în zona Aeroportului Otopeni. Este vorba despre lărgirea la 3 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Aeroportul Internațional “Henri Coandă” Otopeni și Autostrada Bucureștiului A0, zona Lotului 2 Nord. Principalele caracteristici solicitate vor fi, printre altele:

 lărgirea la 3 benzi pe sens

 posibilitatea efectuării de către șoferi a virajului la stânga pentru intoarcere după nodul rutier A0 x DN1, pe sensul de mers București -Ploiești

 asigurarea unui acces facil agenților economici și cartierelor rezidențiale

Această modernizare a DN1 la 3 benzi/sens între sectorul de drum menționat va contribui la creșterea condițiilor de trafic, precum și la sporirea gradului de siguranță a traficului rutier”, spunea anterior secretarul de stat Ionel Scriosteanu.