Patru firme de proiectare au depus oferte la contractul CNAIR pentru lărgirea DN 1 la 3 benzi/sens între Aeroportul Otopeni și Autostrada București Nord (lotul UMB), etapa proiectării preliminare (studiu de fezabilitate).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul a fost lansat în licitație în februarie, durata este de 7 luni pentru studiul de fezabilitate, iar la Balotești va fi amenajat și un punct de întoarecere.

,,Oferte depuse pentru proiectarea și modernizarea rețelei rutiere existente !

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea/lărgirea DN1 între Aeroportul Henri Coandă și Nod A0 la profil 3+3 au depus oferte următorii operatori economici:
– BRIDGE CONSULT SRL;
– ECO GEODRUM SRL;
– INCONS SRL;
– LIKE CONSULTING SRL.
Valoarea estimată a contractului este de 1.530.543,81 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești.” a transmis CNAIR
,,DN 1 va fi lărgit la 3 benzi pe sens în zona Aeroportului Otopeni. Este vorba despre lărgirea la 3 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Aeroportul Internațional “Henri Coandă” Otopeni și Autostrada Bucureștiului A 0, zona Lotului 2 Nord. Principalele caracteristici solicitate vor fi, printre altele:
 lărgirea la 3 benzi pe sens
 posibilitatea efectuării de către șoferi a virajului la stânga pentru intoarcere după nodul rutier A0 x DN1, pe sensul de mers București -Ploiești
 asigurarea unui acces facil agenților economici și cartierelor rezidențiale
Această modernizare a DN1 la 3 benzi/sens între sectorul de drum menționat va contribui la creșterea condițiilor de trafic, precum și la sporirea gradului de siguranță a traficului rutier.” – secretarul de stat, Ionel Scriosteanu.