Lărgire la 3 benzi/sens pe DN 1 între Aeroportul Otopeni și Autostrada București Nord : CNAIR a primit patru oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate. Punct de întoarcere lângă Balotești

DN 1 Lărgire 3 benzi Aeroport-A 0

Patru firme de proiectare au depus oferte la contractul CNAIR pentru lărgirea DN 1 la 3 benzi/sens între Aeroportul Otopeni și Autostrada București Nord (lotul UMB), etapa proiectării preliminare (studiu de fezabilitate).

Contractul a fost lansat în licitație în februarie, durata este de 7 luni pentru studiul de fezabilitate, iar la Balotești va fi amenajat și un punct de întoarecere.

,,Oferte depuse pentru proiectarea și modernizarea rețelei rutiere existente !

Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea/lărgirea DN1 între Aeroportul Henri Coandă și Nod A0 la profil 3+3 au depus oferte următorii operatori economici:
– BRIDGE CONSULT SRL;
– ECO GEODRUM SRL;
– INCONS SRL;
– LIKE CONSULTING SRL.
Valoarea estimată a contractului este de 1.530.543,81 lei fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroportul Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești.” a transmis CNAIR
,,DN 1 va fi lărgit la 3 benzi pe sens în zona Aeroportului Otopeni. Este vorba despre lărgirea la 3 benzi pe sens a sectorului de drum cuprins între Aeroportul Internațional “Henri Coandă” Otopeni și Autostrada Bucureștiului A 0, zona Lotului 2 Nord. Principalele caracteristici solicitate vor fi, printre altele:
 lărgirea la 3 benzi pe sens
 posibilitatea efectuării de către șoferi a virajului la stânga pentru intoarcere după nodul rutier A0 x DN1, pe sensul de mers București -Ploiești
 asigurarea unui acces facil agenților economici și cartierelor rezidențiale
Această modernizare a DN1 la 3 benzi/sens între sectorul de drum menționat va contribui la creșterea condițiilor de trafic, precum și la sporirea gradului de siguranță a traficului rutier.” – secretarul de stat, Ionel Scriosteanu.

Comentarii

  1. E un paliativ.
    De ce nu se prelungeste pana la intersectia cu drumul spre Snagov?
    Din zona intersectiei spre Corbeanca pana la intersectia cu Snagov , drumul este gâtuit iar giratorii improvizate am vazut doar unul.
    Inca 6 sau 7 km de drum modernizat pana la Snagov ar fluidiza traficul pe DN 1.
    Asa că dupa aceasta modernizare tot traficul se duce, se blocheaza intre Corbeanca -Snagov.😵
    Vor fi bombardieri, vitezomani care imediat dupa ce trec de Aeroport vor zburda pe DN 1!☹

  2. Ar trebui sa mute pasarela fix inaintea podului, sa intri direct la Tiriac.

    Nu mai vorbim ca-s ruginite ca Dracul, lipsesc suruburi din ele, implicit un Pericol Public, si daca pateste cineva ceva, neam de neamul primarului face Puscarie.

    (le-au dat cu sare de le-au gasit dracii, la ce va asteptati)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *