Ground Zero Beer, unul din pionerii berii artizanale din România, vrea o creștere de 40% în acest an / Producătorul și-a dublat anul trecut afacerile după ce a mutat barul din Pipera în centrul Capitalei

Ground Zero Beer

Ground Zero Beer, unul dintre principalii producători de bere artizanală din România, a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri în 2024, susținută de mutarea GroundZero Taproom la Universitate, din locul anterior din Pipera, anunță compania printr-un comunicat de presă. Barul său din centrul Bucureștiului atrage turiști străini deja familiarizați cu berea artizanală.

Ground Zero Beer este unul dintre pionierii berii artizanale din România, lansat în 2015.

Pentru 2025, compania estimează un avans de peste 40%, într-un context economic marcat de inflație, creșterea accizelor și schimbări în comportamentul de consum. Deși segmentul berii artizanale rămâne sub 1% din piața totală, compania mizează pe creșterea interesului pentru produsele locale.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

În 2024, Ground Zero Beer a avut o producție medie de 15.000 de litri de bere pe lună și a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe fondul unei piețe tot mai competitive, compania își consolidează prezența, adaptându-se la impactul inflației, creșterea accizelor și modificările legislative care influențează atât costurile de producție, cât și dinamica cererii.

În 2023, piața berii a scăzut cu 5%, iar în 2024 s-a stabilizat la un volum de aproximativ 15 milioane de hectolitri, fără o creștere semnificativă. Segmentul berii artizanale a fost mai afectat, numărul producătorilor stagnând sau chiar diminuându-se ușor. Pe lângă majorarea accizelor cu 4,3% pentru producătorii independenți, importurile de bere, deși încă la un nivel redus, au continuat să crească, accentuând presiunea asupra micilor berării locale.

„Piața berii artizanale este diferită de cea a mărcilor de volum. Nu depindem de vânzări mari în perioade cu Campionatul Mondial sau alte evenimente sportive de amploare, ci de fidelitatea consumatorilor și de dorința lor de a descoperi beri noi. În plus, expunerea la turiști străini din București poate aduce beneficii importante, mai ales că aceștia sunt deja familiarizați cu segmentul berii artizanale din țările lor de origine”, a declarat Cosmin Timbuș, Actionar și Manager Ground Zero.

Ground Zero își vinde produsele atât prin propriul bar din centrul Bucureștiului, cât și prin locații HoReCa și retail specializat. În prezent, compania explorează noi parteneriate pentru a-și extinde distribuția și a ajunge la un public mai larg.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.