Premierul Marcel Ciolacu, la uzina de unde pleacă primele mașini electrice fabricate în România: Ultima bucată, de 12 km, din “Autostrada Ford” va fi gata în următoarele săptămâni

Redacția mart. 14, 2025 1 comentarii 2099 vizualizări
autostrada ford Sursa imagine: Captură video DRDP Craiova

Ultima bucată de 12 kilometri din așa-numita “autostradă Ford” va fi gata în următoarele săptămâni, a dat asigurări premierul Marcel Ciolacu, aflat vineri la evenimentul organizat cu ocazia începerii producției de masă și a livrării primelor vehicule electrice produse în România la fabrica Ford Otosan din Craiova.

Amintim, compania începe livrarea primelor vehicule electrice fabricate în România și a demarat producția de serie a modelelor complet electrice Puma Gen-E, E-Transit Courier și E-Tourneo Courier. Detalii AICI

“În drum spre dvs, am oprit și la drumul expres. Nu numai că suntem în parametrii pe care ni i-am dorit, dar chiar lucrările se vor termina mult mai repede, deoarece constructorul dorește și de această dată să dea o lucrare înainte de termen”, a spus Ciolacu, în cadrul evenimentului.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Este vorba despre drumul expres Pitești–Craiova, denumit și “Autostrada Ford”.

În urmă cu trei zile, Direcţia Generală de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova transmitea că firma românească de construcții UMB a mobilizat 700 de muncitori și peste 200 de utilaje 24 de ore din 24 pentru finalizarea Lotului 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești. 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -


La finalul anului trecut constructorul a deschis parțial circulația pe 17,7 km ai segmentului, iar inaugurarea ultimilor 12 kilometri este așteptată în luna mai.

„Cei 12 km ai Tronsonului 4 (Colonești – Oarja – Pitești), care au rămas de finalizat vor face conexiunea dintre DEx12 și A1, în această primăvară. Practic se va putea circula între Craiova și București, pe drum de mare viteză, pe o distanță de aproximativ 230 km”, spunea în ianuarie șeful CNAIR Cristian Pistol.

CNAIR promitea în primăvara anului trecut că acest tronson urma să fie gata până la sfârșitul anului 2024. Cu toate acestea, termenul din autorizația de construire era 2025. Tot atunci, oficialii din Ministerul Transporturilor/CNAIR, pe baza angajamentelor antreprenorilor Ozaltin, UMB și Aktor, estimau că în decembrie 2024 se va circula pe Drum de mare viteză de la Craiova la Constanța prin finalizarea loturile 1 și 4 ale Drumului Expres Craiova – Pitești respectiv Lotul 3 al Autostrăzii A0 Sud.

“Guvernul României va face toate eforturile să vă ajute, mai ales finalizând, în următoarele săptămâni, cum spuneam, ultima bucată de 12 kilometri din așa-numita autostradă Ford. După autostrada Moldovei și autostrada Transilvaniei, aceasta este cea de-a treia autostradă care are o denumire pe care o știu toți românii: autostrada Ford. Iar apoi vom accelera ritmul pentru a termina cât mai rapid noua Autostradă A0 de centură a Capitalei și autostrada Pitești-Sibiu. Interesul comun este ca transporturile de mașini de la Ford Craiova să poată ajunge cât mai rapid către partenerii și clienții, în țară sau în străinătate”.

 

Comentarii

  1. Astea sunt basne.
    Lucrarea asta trebuia terminata anul trecut.
    Iar conexiunea cu A0 e cu vreo 3 ani intarziata si greu de crezut ca pana la toamna se va circula cap-coada de la Craiova la Constanta la portul corupt.😵😵

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.