A0 București Nord. Trei condiții pe care trebuie să le îndeplinească simultan UMB ca lotul Cernica – Pantelimon să poată fi inaugurat în 2025

A0 Cernica-Pantelimon 1

Cei 4,47 km de pe lotul 4 Cernica – Pantelimon de pe Autostrada A0 București Nord poate fi inaugurat în 2025 dacă se îndeplinesc simultan trei condiții, afirmă Asociația Pro Infrastructura.

Contractul cu constructorul român UMB pentru acest lot a fost semnat în 31.08.2020. Prima autorizație de construire a fost emisă în aprilie 2023 și cea de-a doua, cea mai importantă, abia în aprilie 2024 care cere execuție în 18 luni, deci termen de finalizare: octombrie 2025.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Asociația Pro Infrastructură susține că „este extrem de greu să fie respectat și să avem o inaugurare în 7 luni de zile”.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Totuși, Asociația susține că sfârșitul anului este încă în cărți dacă:
„1. În perimetrul ariei protejate a Lacului Cernica, restricțiile de mediu nu vor afecta masiv procesele tehnologice în decursul anului și vor permite constructorului să execute (aproape) orice fel de lucrări la podul peste lac. Ori vor fi ignorate de antreprenor și autorități.
2. UMB va aloca suficiente forțe pe acest ciot unde are două structuri foarte lungi. Și în 2025 este peste capacitate, fiind angrenat pe A7, A3, A1, DEx12, DEx6 dar și pe A8 unde a intrat recent în teren, toate scadente în 2025 și 2026.
3. Vecinii chinezi de la CCECC vor termina lotul 3, având în vedere că nu există nod prevăzut între Autostrada A0 și DN3, nici pe contractul cu UMB, nici pe cel al chinezilor. Există desigur și soluția alternativă: o conexiune provizorie în DN3, arată API.

Lotul 4 de pe A0 București Nord continuă primul lot al A0 Sud (lotul Alsim Alarko care s-a deschis anul trecut) și se va conecta la Pantelimon cu lotul 3 Nord pe care îl vor construi chinezii de la CCECC.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.