E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor, în ultimii cinci ani, unde 83% din suma totală a fost dedicată dezvoltării și optimizării platformelor IT, transmite Agerpres.
Îmbunătăţirea funcţionalităţilor platformei eon.ro, aplicaţiei E.ON Myline şi a sistemului de facturare a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între anii 2020 şi 2025.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
`Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei, al proceselor interne automatizate care aduc 100% acurateţe a datelor – chat, programări online, încheiere de contracte, acces la factură. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita clienţilor accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
Mai mult de 2,4 milioane de clienți rezidențiali au un cont pe E.ON Myonline, fiind un număr dublu față de anul 2020. Dintre aceștia, 50% au ales factura electronică, fiind o creștere de 1,2 față de acum cinci ani.
Un motiv al investiției în digitalizarea serviciilor este uşurinţa şi rapiditatea oferite de serviciile digitale, în privința gestionarea de către clienţi a contractelor de energie electrică șigaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării şi plăţii.