AUR promite „case la 1 leu” pentru tineri și diaspora, în programul de guvernare / George Simion a afirmat că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”

casa, bani, locuinta, imobiliare Foto: Mudretsov Oleksandr/ Dreamstime.com

Partidul extremist AUR promite „case la 1 leu” pentru tineri și diaspora, în programul de guvernare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Implementarea Programului «Case la 1 leu» pentru tineri din România și românii din diaspora care doresc să revină în țară”, este una dintre măsurile prevăzute în programul AUR.

AUR nu precizează și ce presupune acest program concret.

Context. George Simion, candidatul AUR la Președinția României, a afirmat, marți seara, într-un interviu la Digi24, că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare”, precizând că fără aceste forme de promovare nu ar fi ajuns la un scor de 42% în alegeri.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„O formă de promovare, sigur. Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, a subliniat George Simion.

Citește integral George Simion spune că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost „o formă de marketing, de promovare” / „Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.