McDonald’s a anunţat că va închide cele cinci restaurante CosMc’s de pe piaţa americană, conceptul său centrat pe băuturi lansat în 2023, însă unele dintre produsele testate acolo vor fi introduse în restaurantele clasice din SUA, transmite Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Decizia vine după un an de testare în oraşe precum San Antonio, Texas, în care compania a explorat arome noi şi tehnologii inovatoare, fără a afecta operaţiunile lanţului principal.
Lanţul de tip ”beverage-first” a fost creat pentru a profita de piaţa băuturilor în plină expansiune, o zonă în care McDonald’s spune că are ”dreptul de a câştiga”.
Deşi conceptul CosMc’s va fi închis treptat începând cu sfârşitul lunii iunie, unele dintre băuturile inspirate din acest proiect vor fi testate în sute de restaurante McDonald’s din SUA, unde compania operează peste 14.000 de unităţi.
Aplicaţia CosMc’s va fi, de asemenea, dezactivată.
În martie, McDonald’s a anunţat formarea unei echipe interne dedicate dezvoltării de noi băuturi, semn că segmentul rămâne o prioritate strategică.
Consultantul în restaurante John Gordon a remarcat că McDonald’s a fost până acum destul de discret pe piaţa băuturilor, comparativ cu alte lanţuri de restaurante care experimentează cu reţete complexe, de obicei mai profitabile decât produsele alimentare.
Această repoziţionare sugerează că McDonald’s îşi va integra inovaţiile în băuturi direct în reţeaua sa tradiţională, renunţând la extinderea unui brand separat.