McDonald’s închide restaurantele CosMc’s de pe piaţa americană

CosMc's Sursa foto: wikipedia

McDonald’s a anunţat că va închide cele cinci restaurante CosMc’s de pe piaţa americană, conceptul său centrat pe băuturi lansat în 2023, însă unele dintre produsele testate acolo vor fi introduse în restaurantele clasice din SUA, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Decizia vine după un an de testare în oraşe precum San Antonio, Texas, în care compania a explorat arome noi şi tehnologii inovatoare, fără a afecta operaţiunile lanţului principal.

Lanţul de tip ”beverage-first” a fost creat pentru a profita de piaţa băuturilor în plină expansiune, o zonă în care McDonald’s spune că are ”dreptul de a câştiga”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Deşi conceptul CosMc’s va fi închis treptat începând cu sfârşitul lunii iunie, unele dintre băuturile inspirate din acest proiect vor fi testate în sute de restaurante McDonald’s din SUA, unde compania operează peste 14.000 de unităţi.

Aplicaţia CosMc’s va fi, de asemenea, dezactivată.

În martie, McDonald’s a anunţat formarea unei echipe interne dedicate dezvoltării de noi băuturi, semn că segmentul rămâne o prioritate strategică.

Consultantul în restaurante John Gordon a remarcat că McDonald’s a fost până acum destul de discret pe piaţa băuturilor, comparativ cu alte lanţuri de restaurante care experimentează cu reţete complexe, de obicei mai profitabile decât produsele alimentare.

Această repoziţionare sugerează că McDonald’s îşi va integra inovaţiile în băuturi direct în reţeaua sa tradiţională, renunţând la extinderea unui brand separat.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.