Volkswagen a produs până acum anul acesta doar 300.000 de mașini la principala sa fabrică din Wolfsburg, a declarat o sursă a companiei cu cunoștințe despre această problemă, cea mai mică cifră din 1958 și cu mult în urma producției sale medii înainte de pandemie, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fabrica, care produce mașini pentru mărcile Golf, Tiguan și Seat, printre altele, a produs în medie 780.000 de vehicule pe an în ultimul deceniu și a declarat în 2018 că își propune să crească această cifră la un milion.

Însă problemele lanțului de aprovizionare au însemnat că puțin sub 500.000 de vehicule au ieșit de pe linia de asamblare în 2020. Producția din acest an, raportată pentru prima dată de Die Zeit săptămânal, va fi chiar mai mică odată cu instalarea crizei semiconductoarelor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Volkswagen a declarat anterior că va avea o deficiență de producție în sute de mii de unități, din cauza lipsei de semiconductori, o problemă care afectează producătorii de autovehicule din întreaga lume, despre care compania se așteaptă să dureze până în 2022.

Un purtător de cuvânt a declarat săptămâna trecută că se desfășoară discuții pentru a aborda competitivitatea fabricii de la Wolfsburg, care nu produce încă vehicule complet electrice, în special în fața concurenței crescânde a noilor participanți, cum ar fi Tesla.

Comentariile au urmat rapoartelor pe care CEO-ul Volkswagen, Herbert Diess, le-a anunțat într-o ședință a consiliului de supraveghere din septembrie că o întârziere în tranziția la vehiculele electrice ar putea costa companiei 30.000 de locuri de muncă – unul din patru dintre angajații actuali.