Volkswagen, doar 300.000 de mașini produse la Wolfsburg în 2021, cea mai mică cifră din 1958 încoace

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen a produs până acum anul acesta doar 300.000 de mașini la principala sa fabrică din Wolfsburg, a declarat o sursă a companiei cu cunoștințe despre această problemă, cea mai mică cifră din 1958 și cu mult în urma producției sale medii înainte de pandemie, potrivit Reuters.

Fabrica, care produce mașini pentru mărcile Golf, Tiguan și Seat, printre altele, a produs în medie 780.000 de vehicule pe an în ultimul deceniu și a declarat în 2018 că își propune să crească această cifră la un milion.

Însă problemele lanțului de aprovizionare au însemnat că puțin sub 500.000 de vehicule au ieșit de pe linia de asamblare în 2020. Producția din acest an, raportată pentru prima dată de Die Zeit săptămânal, va fi chiar mai mică odată cu instalarea crizei semiconductoarelor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volkswagen a declarat anterior că va avea o deficiență de producție în sute de mii de unități, din cauza lipsei de semiconductori, o problemă care afectează producătorii de autovehicule din întreaga lume, despre care compania se așteaptă să dureze până în 2022.

Un purtător de cuvânt a declarat săptămâna trecută că se desfășoară discuții pentru a aborda competitivitatea fabricii de la Wolfsburg, care nu produce încă vehicule complet electrice, în special în fața concurenței crescânde a noilor participanți, cum ar fi Tesla.

Comentariile au urmat rapoartelor pe care CEO-ul Volkswagen, Herbert Diess, le-a anunțat într-o ședință a consiliului de supraveghere din septembrie că o întârziere în tranziția la vehiculele electrice ar putea costa companiei 30.000 de locuri de muncă – unul din patru dintre angajații actuali.