Volkswagen, doar 300.000 de mașini produse la Wolfsburg în 2021, cea mai mică cifră din 1958 încoace

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen a produs până acum anul acesta doar 300.000 de mașini la principala sa fabrică din Wolfsburg, a declarat o sursă a companiei cu cunoștințe despre această problemă, cea mai mică cifră din 1958 și cu mult în urma producției sale medii înainte de pandemie, potrivit Reuters.

Fabrica, care produce mașini pentru mărcile Golf, Tiguan și Seat, printre altele, a produs în medie 780.000 de vehicule pe an în ultimul deceniu și a declarat în 2018 că își propune să crească această cifră la un milion.

Însă problemele lanțului de aprovizionare au însemnat că puțin sub 500.000 de vehicule au ieșit de pe linia de asamblare în 2020. Producția din acest an, raportată pentru prima dată de Die Zeit săptămânal, va fi chiar mai mică odată cu instalarea crizei semiconductoarelor.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Volkswagen a declarat anterior că va avea o deficiență de producție în sute de mii de unități, din cauza lipsei de semiconductori, o problemă care afectează producătorii de autovehicule din întreaga lume, despre care compania se așteaptă să dureze până în 2022.

Un purtător de cuvânt a declarat săptămâna trecută că se desfășoară discuții pentru a aborda competitivitatea fabricii de la Wolfsburg, care nu produce încă vehicule complet electrice, în special în fața concurenței crescânde a noilor participanți, cum ar fi Tesla.

Comentariile au urmat rapoartelor pe care CEO-ul Volkswagen, Herbert Diess, le-a anunțat într-o ședință a consiliului de supraveghere din septembrie că o întârziere în tranziția la vehiculele electrice ar putea costa companiei 30.000 de locuri de muncă – unul din patru dintre angajații actuali.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: