Operatorul aerian low cost Blue Air a lansat un asistent virtual cu Inteligenţă Artificială (AI), botezat Nadia, menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, transmite Agerpres.
Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10 la Jocurile Olimpice.
Serviciul de asistent virtual disponibil 24/7 oferă informaţii rapide legate de călătoria lor, declară Krassimir Tanev, director comercial Blue Air.
Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană şi engleză şi oferă informaţiile necesare cu privire la orarul de zbor, informaţii generale de zbor, condiţiile generale de transport, totul despre serviciile şi pachetele Blue Air, informaţii despre bagaje, asistenţă specială, metode de plată, precum şi informaţii specifice privind restricţiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate.
Clienţii Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air şi pe pagina de Facebook a companiei.
În perioada următoare compania va adăuga noi caracteristici şi funcţionalităţi pentru Nadia. Astfel, actualizările pregătite vor include transferul către agentul Serviciului Clienţi şi integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească în funcţie de numărul de pasageri transportaţi, cu o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti. Compania operează avioane tip Boeing 737, iar în cei 16 ani de activitate a transportat peste 32 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.
Operatorul aerian este certificat IATA Operaţional Safety Audit (IOSA) de către Internaţional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.