Operatorul aerian low cost Blue Air a lansat un asistent virtual cu Inteligenţă Artificială

blue air boeing 737 Sursa foto: Facebook/Blue Air

Operatorul aerian low cost Blue Air a lansat un asistent virtual cu Inteligenţă Artificială (AI), botezat Nadia, menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10 la Jocurile Olimpice.

Serviciul de asistent virtual disponibil 24/7 oferă informaţii rapide legate de călătoria lor, declară Krassimir Tanev, director comercial Blue Air.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană şi engleză şi oferă informaţiile necesare cu privire la orarul de zbor, informaţii generale de zbor, condiţiile generale de transport, totul despre serviciile şi pachetele Blue Air, informaţii despre bagaje, asistenţă specială, metode de plată, precum şi informaţii specifice privind restricţiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate.

Clienţii Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air şi pe pagina de Facebook a companiei.

În perioada următoare compania va adăuga noi caracteristici şi funcţionalităţi pentru Nadia. Astfel, actualizările pregătite vor include transferul către agentul Serviciului Clienţi şi integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească în funcţie de numărul de pasageri transportaţi, cu o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti. Compania operează avioane tip Boeing 737, iar în cei 16 ani de activitate a transportat peste 32 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.

Operatorul aerian este certificat IATA Operaţional Safety Audit (IOSA) de către Internaţional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.