Ford a raportat un profit mai mai mare decât se aștepta în trimestrul al treilea și și-a crescut previziunile privind câștigurile pentru întregul an, deoarece cererea puternică pentru camionetele sale a contribuit la compensarea loviturii cauzate de deficitul global de semiconductori. Culmea e că deși țintește către electrificare, Ford a salvat acest trimestru grație camionetelor sale cu motor cu combustie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea, Ford a avertizat că prețurile mai mari ale oțelului și aluminiului ar putea costa 1,5 miliarde de dolari anul viitor și a avertizat că „presiunea inflaționistă va afecta o gamă largă de costuri” în 2022.

Ford a raportat venituri de 35,7 miliarde de dolari pentru ultimul trimestru – mai mult decât conaționalii de la GM, mult timp compania mai mare în funcție de vânzările de vehicule și veniturile totale. GM a raportat miercuri un venit trimestrial de 26,8 miliarde de dolari.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

O veste bună e legată de faptul că directorii Ford au spus că aprovizionarea cu cipuri s-a îmbunătățit.

Profitul net al Ford a scăzut la 1,8 miliarde de dolari, de la 2,4 miliarde de dolari cu un an mai devreme. Totuși, Ford a spus că va restabili un dividend trimestrial, plătind acționarilor 10 cenți pe acțiune sau 400 de milioane de dolari în total în trimestrul al patrulea.

Jim Farley, CEO-ul Ford, a spus că producătorul de automobile se așteaptă la o redresare rapidă, pe măsură ce pandemia și lanțul de aprovizionare se atenuează.

O altă provocare pe care GM și Ford o vor împărtăși dacă presiunile lanțului de aprovizionare se uşurează în a doua jumătate a anului 2022 este identificarea unui punct de echilibrul pentru prețuri, volume de producție și stocurile de vehicule la dealeri.

În fine, Ford a anunțat că compania vrea să urmărească 50 de zile de vehicule în stoc, nu 75 care erau normale înainte de pandemie.

În Europa, Ford a produs în trimestrul III 2021 cu 105.000 de modele mai puțin față de trimestrul III din 2020. În schimb a avut de câștiat cu camionetele Ford Ranger, ajunse lider de segment cu 42,5%. De asemenea, 60% dintre vânzările de modele Kuga sunt hibride, lider în Europa, cu 3.385 de unități, iar Ford Mustang Mach-E s-a vândut în 10.200 de exemplare, potrivit companiei.