Cocor București, compania care administrează centrul commercial omonim din centrul vechi al Bucureștiului, a încheiat primele șase luni din 2025 cu un profit net de 1,34 de milioane de lei, la jumătate față de S1/2024, în contextul unor afaceri de 8,1 milioane de lei, cu 4,8% mai mici, potrivit calculelor realizate de Economedia pe baza datelor din raportul financiar semestrial publicat la Bursa de Valori București.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
În centrul comercial se regăsesc la subsol, parter și în cele patru etaje magazine ca 2ndFace, gpc, Himalaya, Herbalife, Pizza Bonita House, Andreea Dogaru, Yokko, Sarah Borghi, Sentierri, Agnes Toma, Ardent Fashion, CBH, Cătălin Botezatu, Galeria Designerilor Români, Inna B, Casa de Modă Vigo, Liza Panait, HERmax, Ștefania Caragea, RebelBeauty, StayFitGym, boof media, Latino Dream, Academia de Krav Maga și News România.
Cocor este evaluată de investitori la 36 de milioane de lei, iar printre acționari se numără Liviu Ursan (14,83%), Daniel Stoica (14,66%), Broadhurst Investments Limited (13,32%), Transilvania Investments Alliance (10,25%) și Longshield Investment Group (10,01%). Compania se tranzacționează pe rulaje modeste, arată datele BVB.