Netflix și Anheuser-Busch InBev au semnat un acord global de co-marketing pentru promovarea celor mai vizionate titluri ale platformei de streaming și ale berilor producătorului, scrie Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Parteneriatul va include campanii legate de emisiunile Netflix, precum drama britanică „The Gentlemen” și „Culinary Class Wars” din Coreea de Sud, precum și ambalaje în ediție limitată și promoții digitale.
Companiile nu au dezvăluit detaliile financiare ale parteneriatului.
AB Inbev, producătorul berilor Budweiser, Stella Artois și Corona, va face publicitate în cadrul emisiunilor live ale Netflix, cum ar fi transmisiunea de Crăciun a NFL, și va colabora la evenimente importante, inclusiv la turneul de fotbal Cupa Mondială Feminină din 2027.
Extinderea Netflix în domeniul sporturilor live a oferit platformei noi oportunități de a atrage sponsorizări și publicitate de la branduri globale care doresc să atingă un public numeros.
Acordul vine în contextul în care afacerea de publicitate a Netflix ajunge acum la peste 94 de milioane de utilizatori la nivel global, la aproximativ doi ani de la lansare. Deși se află încă în fazele incipiente, segmentul publicitar este considerat din ce în ce mai mult un motor potențial de creștere pentru platforma de streaming.
„Streamingul este o experiență socială și comună — este o ocazie în care berea și divertismentul se îmbină”, a declarat Marcel Marcondes, director global de marketing al AB InBev.