Netflix și Anheuser-Busch InBev  au semnat un acord global de co-marketing pentru promovarea celor mai vizionate titluri ale platformei de streaming și ale berilor producătorului, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Parteneriatul va include campanii legate de emisiunile Netflix, precum drama britanică „The Gentlemen” și „Culinary Class Wars” din Coreea de Sud, precum și ambalaje în ediție limitată și promoții digitale.

Companiile nu au dezvăluit detaliile financiare ale parteneriatului.

AB Inbev, producătorul berilor Budweiser, Stella Artois și Corona, va face publicitate în cadrul emisiunilor live ale Netflix, cum ar fi transmisiunea de Crăciun a NFL, și va colabora la evenimente importante, inclusiv la turneul de fotbal Cupa Mondială Feminină din 2027.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Extinderea Netflix în domeniul sporturilor live a oferit platformei noi oportunități de a atrage sponsorizări și publicitate de la branduri globale care doresc să atingă un public numeros.

Acordul vine în contextul în care afacerea de publicitate a Netflix ajunge acum la peste 94 de milioane de utilizatori la nivel global, la aproximativ doi ani de la lansare. Deși se află încă în fazele incipiente, segmentul publicitar este considerat din ce în ce mai mult un motor potențial de creștere pentru platforma de streaming.

„Streamingul este o experiență socială și comună — este o ocazie în care berea și divertismentul se îmbină”, a declarat Marcel Marcondes, director global de marketing al AB InBev.