Netflix și Anheuser-Busch InBev  au semnat un acord global de co-marketing pentru promovarea celor mai vizionate titluri ale platformei de streaming și ale berilor producătorului, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Parteneriatul va include campanii legate de emisiunile Netflix, precum drama britanică „The Gentlemen” și „Culinary Class Wars” din Coreea de Sud, precum și ambalaje în ediție limitată și promoții digitale.

Companiile nu au dezvăluit detaliile financiare ale parteneriatului.

AB Inbev, producătorul berilor Budweiser, Stella Artois și Corona, va face publicitate în cadrul emisiunilor live ale Netflix, cum ar fi transmisiunea de Crăciun a NFL, și va colabora la evenimente importante, inclusiv la turneul de fotbal Cupa Mondială Feminină din 2027.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Extinderea Netflix în domeniul sporturilor live a oferit platformei noi oportunități de a atrage sponsorizări și publicitate de la branduri globale care doresc să atingă un public numeros.

Acordul vine în contextul în care afacerea de publicitate a Netflix ajunge acum la peste 94 de milioane de utilizatori la nivel global, la aproximativ doi ani de la lansare. Deși se află încă în fazele incipiente, segmentul publicitar este considerat din ce în ce mai mult un motor potențial de creștere pentru platforma de streaming.

„Streamingul este o experiență socială și comună — este o ocazie în care berea și divertismentul se îmbină”, a declarat Marcel Marcondes, director global de marketing al AB InBev.