Furnizorul de materiale şi accesorii pentru mobilier MAM Bricolaj (simbol bursier MAM) a încheiat primul semestru din 2025 cu un profit net de 520.000 de lei, în creștere cu 23,7% față de aceeași perioadă din 2024, la venituri de 29,9 milioane de lei, plus 8,5%.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Cum menționam în rapoartele precedente, ne așteptam la o scădere a puterii de cumpărare și am ales să ne concentrăm pe creșterea cifrei de afaceri prin eficientizare, în special în magazinul din Ghencea și cel online. Rezultatele primului semestru confirmă că suntem pe drumul cel bun”, scrie MAM Bricolaj în raportul financiar semestrial publicat la Bursa de Valori București.
Cele mai mari creșteri procentuale au venit din magazinul online (+24,5%) și din MAM Ghencea (+15,2%).
„Este o evoluție pozitivă, chiar dacă investițiile realizate nu permit ca întreaga creștere a veniturilor să se reflecte imediat în profit. Din perspectiva bilanțieră, compania și-a consolidat poziția financiară: datoriile pe termen scurt s-au redus cu 15%, cele pe termen lung cu 28%, iar capitalurile proprii au crescut cu 7%, până la 18,1 milioane lei. Autonomia financiară a urcat la aproape 63%, ceea ce ne oferă o bază solidă pentru dezvoltările viitoare.
Și în această perioadă am continuat să îmbunătățim aspectul și oferta de produse în magazinele fizice, dar mai ales în magazinul online, unde se regăsesc tot mai multe produse disponibile exclusiv online. Din această lună, clienții noștri beneficiază de aplicația mobilă de fidelizare MAM+, prin intermediul căreia pot acumula puncte ce se transformă în reduceri. În același timp, aplicația este un canal modern de comunicare, prin care MAM Bricolaj rămâne aproape de comunitatea sa de clienți, oferindu-le informații utile, promoții personalizate și campanii dedicate.
Pentru perioada următoare, pregătim lansarea primelor produse sub brand propriu, care vor aduce marje de profit mai mari și vor putea fi comercializate inclusiv în afara magazinelor MAM. Rezultatele obținute arată că direcția este corectă și că putem continua să construim pe o fundație solidă. Ne vom concentra pe creșterea sustenabilă, pe eficiență operațională și pe inovații menite să creeze valoare pe termen lung pentru clienți și acționari”, transmite compania.
MAM Bricolaj este evaluată de investitori la 14,8 milioane de lei și este controlată în proporție de 67,7% de Cristian Găvan. Acțiunile MAM înregistrează o creștere de 12,9% de la începutul anului, pe tranzacții de 418.900 de lei, arată datele BVB.