Grupul german BPW, cu o istorie de 130 de ani, a achiziționat compania românească Auto Brand, unul dintre principalii distribuitori de piese pentru vehicule comerciale grele din țară, consolidându-și astfel prezența pe piața din Europa de Sud-Est.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fondată în 2004, Auto Brand operează o rețea de 23 de filiale și birouri regionale și dispune de două centre moderne de distribuție în România. Compania are aproape 200 de angajați și a raportat în 2024 o cifră de afaceri de aproximativ 34 milioane de euro. În urma achiziției, Auto Brand își va păstra atât brandul, cât și independența operațională.

Portofoliul său de servicii include consultanță, identificarea și livrarea componentelor de la producători, folosite pentru întreținerea și repararea vehiculelor comerciale.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Grupul BPW se consideră un partener de încredere și pe termen lung pentru companiile de transport, pe întreaga durată de viață a vehiculului”, a declarat Tobias Wiedeking, managing partner al BPW. „Pe fondul creșterii duratei de utilizare a vehiculelor, cererea de piese de schimb este în creștere în toată Europa, motiv pentru care ne consolidăm rețeaua prin parteneri experimentați precum Auto Brand.”

La rândul său, Cosmin Udrea, directorul general Auto Brand, a afirmat că aderarea la grupul german reprezintă „un pas logic” pentru companie: „Pentru clienți și parteneri, Auto Brand rămâne același furnizor de încredere, dar acum beneficiază de forța și resursele unui lider internațional de piață.”

BPW Aftermarket Group deține o rețea de peste 120 de filiale în 18 țări europene și asigură o gamă completă de piese de schimb pentru camioane și semiremorci, incluzând atât piese originale de la producători consacrați, cât și soluții mai accesibile pentru vehicule mai vechi.