Grupul de restaurante TOMCAT Hospitality are în plan plan investiții de 12-14 milioane de euro în 2026, majoritar în Marketta Food Hall, proiectul dezvoltat de One United Properties în One Gallery, pe locul fostei hale Ford, care a trecut printr-un proces de reconversie urbană.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Este destul de greu să estimăm un CAPEX pe an pentru că e destul de fluctuantă deschiderea de locații noi. Pot să fac o estimare generală, pe grup, doar că în fiecare an a fost mai mică decât investiția care s-a întâmplat faptic în anul respectiv. Pentru 2026 luăm în considerare undeva la 12-14 milioane de euro, majoritar în proiectul Marketta Food Hall din Floreasca”, a spus Cătălin Gheorghe, fondator și CEO TOMCAT Hospitality, în emisiunea Economedia Talks.

Compania se află pe ultima sută de metri pentru deschiderea celui mai mare food hall din Europa de Est. TOMCAT Hospitality va opera zona de gastronomie și a închiriat în integralitate suprafața de 6.700 de metri pătrați. O parte din aceasta va fi subînchiriată.

„Deschiderea va fi cu siguranță anul viitor. Sperăm că va fi primăvara anului viitor, înainte de vară”, spune CEO-ul TOMCAT Hospitality.

Una dintre surprizele Marketta Food Hall este un mic speakeasy member club, bar ascuns inspirat din perioada prohibiției, situat la subsolul food hall-ului.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Va fi cu circuit restrâns și va face practic diferența între un food court de mall și un food hall în adevărat sens al convântului. Oamenii într-un food hall au atât mic dejun, cât și prânz, cât și cină, cât și un bar”, a explicat Cătălin Gheorghe.

Food hall-ul va avea cel mai mare bar central din România, cu 1.500-1.700 de locuri, iar locația va fi de asemenea operate de TOMCAT Hospitality.

„Vom avea în hală cel mai mare bar central din România, în care oamenii vor veni să simtă atmosfera, un loc vibrant cu 1.500-1.700 de persoane în același timp care vor consuma atât food, cât și alcool sau soft drinks. Nu se va numi într-un fel, nu e un concept pe care îl facem să-l replicăm în altă parte. Va fi pur și simplu barul central al Marketta”, a spus CEO-ul.

TOMCAT Hospitality va aduce în Marketta Food Hall unele branduri proprii – Treevi, Fabrica de Ciorbe, Bao House și Sagakura – dar totodată va franciza trei branduri internaționale. Numele unuia dintre ele este deja public – Em Sherif Café, originar din Beirut.

„Este unul dintre cele mai bune restaurante libaneze din lume. (…) În momentul de față suntem francizați pentru brandul românesc de deserturi și o să fim francizați și pentru Em Sherif Café și pentru alte două branduri cel puțin la fel de mari ca Em Sherif care vor fi prezente în conceptul Marketa Food Hall”, a adăugat Cătălin Gheorghe.

Grupul TOMCAT Hospitality a ajuns la afaceri de 15 milioane de euro în 2024 cu circa 200 de angajați și aproximativ 45 de locații în București, Cluj, Iași, Timișoara și Constanța.

Din portofoliu fac parte Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe, Osteria Treevi, The Bao House, Élephante, Sagakura și NOA RestoClub, primele patru putând fi operate și în regim de franciză.

Compania vrea să dezvolte Treevi și Fabrica de Ciorbe în toate orașele principale din România. De asemenea, ia în calcul să iasă cu brandurile și internațional.

Pe lângă dezvoltarea propriilor branduri, anul acesta grupul și-a extins portofoliul prin preluarea unor francize externe, intrând astfel într-o nișă complet nouă: deserturile.

 

Vezi și:

VIDEO INTERVIU Cătălin Gheorghe, fondator și CEO TOMCAT Hospitality: Suntem francizori, dar suntem și francizați. Am luat în grup o franciză a unui brand local foarte puternic de deserturi și urmează să deschidem o nouă locație