Marca românească Dacia a vândut 521.387 de vehicule la nivel global, în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 4,1% față de perioada similară din 2024, conform unui comunicat al grupului Renault.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În Europa, cu 449.634 de autoturisme vândute (+5,3%), marca și-a menținut locul 9 pe piață.

Dacia a câștigat o poziție și se situează pe locul al doilea în clasamentul european al vânzărilor de autoturisme către clienți persoane fizice, segmentul său principal de piață.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Trimestrul al treilea din 2025 a marcat o accelerare semnificativă pentru Dacia, cu 165.451 de vehicule vândute (+16,2%), o creștere puternică față de primele două trimestre ale anului. Marca a înregistrat creșteri importante pe majoritatea piețelor europene, cu performanțe remarcabile în Germania (+23,6%), Spania (+19,3%) și Belgia–Luxemburg (+37,5%).

Începând din luna iunie, Bigster a fost al doilea cel mai vândut SUV de segment C către clienți persoane fizice în Europa, cu 22.353 de înmatriculări în T3 și peste 39.700 de unități vândute de la începutul anului. De la lansare, au fost înregistrate peste 55.000 de comenzi.

Dacia Sandero rămâne cel mai vândut vehicul din Europa, pe toate canalele de distribuție, cu 66.233 de unități vândute în T3 și 218.089 de unități de la începutul anului.

Vânzările de vehicule hibride reprezintă 20,9% din vânzările din T3 (+9,1 puncte procentuale față de T3 2024). Pe parcursul primelor nouă luni din acest an, vânzările de vehicule hibride Dacia au crescut cu 170,0%.