Grupul Jumbo a înregistrat o creștere a vânzărilor de +13% în octombrie și +8% în primele zece luni ale anului 2025, investind în același timp 10,8 milioane de euro în achiziția centrului comercial Veso Mare din localitatea greacă Patras.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Grecia și Cipru au rămas principalii motori ai creșterii, noiembrie și decembrie rămânând cele mai critice luni pentru rezultatul din 2025, scrie Business Daily.
Performanța rețelei de vânzări a fost susținută de temperaturi mai scăzute, în special în Grecia și Cipru, precum și de îmbunătățirea operațiunilor lanțului de aprovizionare.
Luna corespunzătoare din 2024 a fost afectată negativ de penuria de stocuri cauzată de închiderea Canalului Suez și de temperaturile neobișnuit de ridicate care au limitat cererea.
Tendințe detaliate ale vânzărilor pe țări
Grecia
În octombrie 2025, vânzările nete ale societății-mamă (excluzând tranzacțiile între companii) au crescut cu aproximativ +17% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
În ansamblu, pentru primele 10 luni ale anului 2025, vânzările nete ale societății-mamă – excluzând tranzacțiile între companii – au crescut cu aproximativ +9,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cipru
Vânzările magazinelor din Cipru, în octombrie 2025, au crescut cu aproximativ +15% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
În ansamblu, vânzările magazinelor din Cipru pentru primele 10 luni ale anului 2025 au crescut cu aproximativ +9% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Bulgaria
Vânzările rețelei din Bulgaria, precum și ale magazinului online (https://www.e-jumbo.bg/bg/), în octombrie 2025, au crescut cu aproximativ +11% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
În ansamblu, vânzările rețelei din Bulgaria pentru primele 10 luni ale anului 2025 au crescut cu aproximativ +4% față de aceeași perioadă a anului trecut.
România
Vânzările rețelei, precum și ale magazinului online (www.e-jumbo.ro) în octombrie 2025 au crescut cu aproximativ +2,5% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
În ansamblu, vânzările în România pentru primele 10 luni ale anului 2025 au crescut cu aproximativ +5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
