Afacerile brandurilor de lux au crescut în pandemie: Prada a avut vânzări în creștere cu 41% în 2021, generând venituri mai mari decât cele de dinaintea pandemiei

Prada Sursă foto: Unsplash

Vânzările casei de modă Prada şi-au revenit puternic în 2021, graţie unei cereri solide pentru genţi şi haine de lux care a permis companiei italiene să genereze venituri mai mari decât cele de dinaintea pandemiei, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Grupul Prada a anunţat marţi că în 2021 vânzările sale au crescut cu 41%, la un curs de schimb constant, până la 3,364 miliarde de euro, fiind de asemenea cu 8% mai mari decât în 2019.

Cifra anunţată de Prada este superioară estimărilor analiştilor şi sugerează că noua strategie, care mizează pe mutarea mărcii în zona upmarket şi creşterea ponderii vânzărilor online, începe să dea rezultate.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Grupul listat la bursa de la Hong Kong a precizat că vânzările sale au înregistrat o creştere accelerată în special în a doua jumătate a anului trecut, graţie reţelei de retail, care a crescut şi ea cu 27% comparativ cu 2020 şi cu 21% comparativ cu 2019, inclusiv e-commerce.

„Grupul Prada are capacităţile şi resursele de a-şi atinge obiectivele de creştere viitoare”, a declarat directorul general Patrizio Bertelli, care la finele anului trecut a anunţat că peste trei-patru ani ar putea preda conducerea grupului către fiul său Lorenzo Bertelli.

Obiectivul pe termen mediu al Prada este să ajungă la vânzări de 4,5 miliarde de euro pe an.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: