Adidas a finalizat vânzarea brandului Reebook pentru 2,1 miliarde dolari și va lansa un program de rescumpărare de acțiuni de 1,5 miliarde euro

Reebok Sursa foto: Wikipedia

Producătorul german de echipamente sportive Adidas a anunţat marţi că a finalizat vânzarea brandului Reebok companiei americane Authentic Brands Group, pentru 2,1 miliarde de euro, şi va implementa un program de răscumpărare de acţiuni de 1,5 miliarde de euro, transmite DPA, citat de Agerpres.

Vânzarea Reebok face parte din planul Adidas de a elibera numerar şi de a majora dividendele pentru investitori.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Acest plan va fi realizat printr-un nou program de răscumpărare şi reflectă perspectivele noastre încrezătoare în acest an, în pofida dificultăţilor diverse cu care ne confruntăm în prezent”, a afirmat directorul financiar Harm Ohlmeyer.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pentru a putea concura mai bine cu rivalul Nike Inc., Adidas a preluat Reebok în anul 2006, cu 3,8 miliarde de dolari, însă performanţele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă Reebok.