Cea mai mare companie aeriană de marfă din Rusia, Volga-Dnepr Group, a suspendat toate zborurile cu avioane Boeing din cauza sancțiunilor occidentale, potrivit un anunț al companiei citat de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Sancțiunile au întrerupt furnizarea de avioane și piese către Rusia. Statele Unite și Europa și-au închis spațiul aerian pentru companiile aeriene ruse, iar Moscova a răspuns impunându-le aceeași măsură.

Volga-Dnepr a transmis că a oprit operațiunile a două dintre filialele sale – AirBridgeCargo și Atran – care folosesc 18 avioane Boeing 747 și 6 Boeing 737 din cauza sancțiunilor și a deciziei Autorității Aviației Civile (BCAA) din Bermuda de a le rezilia certificatele de siguranță.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Conducerea Volga Dnepr a luat o decizie conștientă de a găsi o posibilă soluție împreună cu partenerii și autoritățile de reglementare de stat”, se arată în comunicat.

Volga-Dnepr, care se descrie drept lider mondial pe piața de marfă supradimensionată și grea, continuă să zboare cu avioane de fabricație rusească, inclusiv cu avioane cargo An-124 și Il-76.

Rusia a adoptat o lege care permite companiilor aeriene ale țării să înscrie aeronavele închiriate de la companii străine în registrul de aeronave al Rusiei. Occidentul se teme că această mișcare ar putea duce la un default în masă care implică sute de avioane de linie.