Producătorul de cablaje auto Leoni încearcă să-și majoreze producția din Ucraina, în ciuda pericolului războiului cu Rusia. De asemenea, o parte din producție este relocată la fabricile Leoni din țări precum România, Serbia, Slovacia, Tunisia, Egipt și Maroc – dar compania și clienții săi producători de automobile s-au angajat să păstreze Ucraina ca furnizor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Leoni deține șapte fabrici cu 13.000 de angajați în România, unde ar trebuit mutată o parte din producția din Ucraina.

Vestul Ucrainei, cu forța sa de muncă ieftină, înalt calificată și proximitatea fabricilor de mașini din UE și resursele de materii prime, a devenit un important centru de producție pentru cablaje de sârmă, cu Fujikura din Japonia și Nexans din Franța printre cei care produc acolo, împreună cu Leoni.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Leoni are 7.000 de angajați în Ucraina și 2.000 în Rusia și se aștepta să aducă puțin sub 400 de milioane de euro (441 de milioane de dolari) în venituri din cele două țări în acest an.

Compania, care și-a crescut veniturile și câștigurile înainte de dobânzi și taxe anul trecut, în ciuda creșterii costurilor logistice în a doua jumătate, se așteaptă la venituri și câștiguri mai mici în acest an, din cauza impactului războiului și a perturbărilor mai extinse ale lanțului de aprovizionare.

De altfel, războiul din Ucraina ar putea pune în pericol până la 15% din producția auto europeană din cauza închiderii fabricilor de cablaj din Ucraina după invazia rusă, a declarat Colin Langan, analist auto la Wells Fargo, la începutul acestei luni.